Revír VN Horné Orešany

Číslo revíru:
2-4770-1-1
Popis:Vodná plocha nádrže (50ha) pri obci Horné Orešany. Lov kapra a ostatných druhov rýb bez stanoveného času individuálnej ochrany povolený od 15. mája v rokoch 2012-2014.
Rozloha (ha):50
Organizácia:MsO Trnava
Okres:Trnava
Miera:Lieň 30cm, Pstruh potočný 27cm, Pstruh dúhový 27cm, Kapor 45cm,
Účel:lovný
Druh povolenia:miestne a zvláštne
Užívateľ:SRZ
Charakter:kaprové vody
Dátum poslednej zmeny 06.06.2014
Link:http://www.srztrnava.sk/
pridať pripomienku  |  pridať obrázok  |  pridať značku Google Earth

Galéria


Pripomienky

Pastekar    06.09.2014
Scott ty sedlak,dedinsky hnup,dojdem tam a nafackam ta jak hada ty dedincan :) hehe a uprac po mne bordel laskavo trotl hehehe

Scott    
pastekar dôjdi zakopeme ťa aj s tými tvojími konzervami v neresisku môžeš tam robiť potom frajera.

pastekar    
nhl ty blbec,dojdem ti tam v lete a urobim smeti co sa da,aj pred tebou a domacimi.a dojdi a nafackam ti usi do huby tam hned.mna nezaujimaju domaci,ja si platim tak lovim a skus pindat tak ta nafackujem jak dzukla.a po mojom odchode dojdi poupratovat,snad necakas ze si ponesem bordel po sebe ja.na to su tam domaci.papaa

pastekar    
nhl ty blbec,dojdem ti tam v lete a urobim smeti co sa da,aj pred tebou a domacimi.a dojdi a nafackam ti usi do huby tam hned.mna nezaujimaju domaci,ja si platim tak lovim a skus pindat tak ta nafackujem jak dzukla.a po mojom odchode dojdi poupratovat,snad necakas ze si ponesem bordel po sebe ja.na to su tam domaci.papaa

Ja    20.10.2013
aka je tam voda pri tom Chemolaku? no problemo?

izé    13.11.2012
Horné Orešany boli vyňaté od tohto roku...do zväzového povolenia bolo zaradené Dolné Dubové... srzrada.sk/index.php?n=Vestnik2011.Oktober#z16

Daniel    10.11.2012
Dobry prosim vas odkedy niesu VN horne oresany celozvezova voda?

steky    08.07.2012
Zdravim PFTeam. Vediet na niecom hrat, tak sa k Vam na ryby pridam :) Dnesna doba je mi na moju smolu proti srsti, tak utekam. Pamatam si rybacky s dedom a otcom, odlievali sme olovka, struhali korkove stuple a vyrabali udice. Chodili sme do dunajskych ramien na zubace a stuky, ktorych tam bolo neurekom. Dnes je na tych miestach minimum vody a takmer ziadne ryby. Minule som omylom navstivil jeden sukromak a bolo to strasne. Pripadal som si, ako keby som na dvadsat rokov zaspal. Vsetci rybari boli taki krasni, nazehleni, mega stojany na udice, pipace a cele pulty roznych boiles vsakovakych farieb. nacvakani boli vedla seba snad kazdych desat metrov. Ja som to skusal na cervika a kukuricu, ale take nieco kapor nikdy nevidel. Z lutosti mi susedia ponukali nieco ako zhnity ananas s krabom ? Vsetky kapre boli take zdeformovane, hnusne vyzrate. Mala hlava a obrovske telo, pripominali mi klieste. Ale bola aj zabava, Krajny rybar (napity ako delo), chytil asi vacsieho kapra na feeder. Kapor sa rozhodol, ze sa vyberie popri brehu okolo jazera, tak tam s nim zacal potacajuci sa typek kruzit. Mali ste pocut ako ho krasne vsetci oslovovali, ked museli rad za radom vytahovat udice :) Nakoniec ho riadne zvozili za podberak vo velkosti sietky na motyle, posadili ho na cln a chalan sa vozil s kaprom po jazere. Od vtedy sa mi sukromak nestal, a ani nestane.

PFTeam - Bratislava    08.07.2012
steky - 100% podpora. Sme z BA a máme podobnú skúsenosť. Príroda a "komančovia" nadelili ludom krásne prostredie, ktoré dostali "zadara", tým pádom si to absolutne neviedia vazit. Preco by mali na vlastnom dvore bordel, vyvezu to k vode, ved to nejaky "idiot", ktoremu sa hnusi chytat ryby na smetisku odvezie. Nevadi nam ze sme "idioti", mame na rozdiel od nich trochu iny,dobry pocit a ten nam nikto z tychto "tiez rybarov" nezoberie. Drz sa, je nas viac.

kuko    06.07.2012
steky:suhlasim s tebou na 100%,nikto si neprizna ze ryba smrdi od hlavy :( to ze si z BA ich urcite nepotesi a daju ti zabrat,drz sa :)

steky    06.07.2012
Je mi smutno z vasich prispevkov, v akej dobe to zijem. Ta nevrazivost, zavist, nenavist. K rybarceniu som bol vedeny od utleho veku a vzdy bolo najdolezitejsie byt vonku, v prirode, mat pokoj a klud. Chcel som zo zaujimavosti navstivit tento revir, lebo pojdem okolo, ale dostatocne ste ma odradili. Nastastie takmer vsetky rybacky absolvujem na miestach, kde nie je absolutne nikto. V 90% nic nechytim :) ale je to vyvazene absolutnym pokojom a samotou. Ak sa niekedy navstivim taketo verejne miesto, vacsinou mi je z toho neporiadku zle a pravidelne odnasam vo vlastnom kufri cudzie odpadky. Nie som ani mraznickar, ci ako ich to volate. Ryby pustam, aj ked vynimocne si nejaku zoberiem. Najviac si prajem, aby si vsetci neporiadnici to co nechaju pri vode, nasli rano v posteli. Som z BA, tak kludne podte do mna.

rado ramone    20.06.2012
Vidis na hostovacku som vobec nepomyslel, je stym sice viac vybavovaciek ale urcite to nie je pase jak som napisal v min. prispevku :)

holotrt    19.06.2012
ved ale na oresany sa da ist, za 30 evri sa da vybavit tyzdnova hostovacka, komu to za to stoji, nech kludne ide a to masiari nebudu, ked neni nikomu luto dat 20-30 euro za krmenie, tak tych 30 evri na tyzden, to je bagatel, ale treba si naplanovat podla pocasia, pokial je hic, tak su to vyhodene peniaze, a tie velke ryby tam su stale, vobec ta voda nieje vybrakovana

rado ramone    17.06.2012
No , mna to moc nepotesilo ze oresany uz nie su vo zvazovke, vlani som tam bol prvy raz ale chcel som sa tam vratit no uz je to pase, a tieto reci ze to bola chyba ze to bolo vo zvazovke ?! my pridu uplne jak ze : to je nase a nikto sa tam nemoze ani ukazat , a taraz ja mam teraz trpet ze mam smolu a moja organizacia nema taky pekny revir jak vasa , to je dovod ze to nemozem navstevovat aj ja ?! O co si sa pricinil viac jak ja ze to tam vzniklo/maximus marcel/ jasne da sa vsetko zneuzit o tom sa tu nebavme . Keby bolo po mojom vsetky vody by boly zvazove ,

Jadrovina    17.06.2012
Tak sa mi zda ze v Oresanoch skapal pes.Bieda,bieda a bieda.

marcel    08.05.2012
BUL - ak si takéto chrapúnske pytliactvo videl , prečo si nekontaktoval RS alebo políciu??? ale tie fotky by som velmi rád videl ....

BUL    07.05.2012
maximus mate vo svojich radoch vecich pytliakov ako si myslis uvaz slova,a ryby su nato aby sa chytali,hoci ja chytam chyt a pust ale nemozes byt taky razny.ja osobne mam odfotenych domacich ako odnasaju prehodene vrece ryb na bycikli uropte si doma poriadky a budete mat viacej ryb potom sme odnich kupili 39 kaprov za 100 eur pustili ich naspet do vody ked niesli znovu kaslali sme nato.PETROV ZDAR

MaximusSk    29.03.2012
Plne suhlasim s marcelom bola to obrovska chzba ze tuto vodu dali ako zvazovu, mola to cista masarina pre ryby. Dokial bola tato voda miestna tak sa dalo paradne zachytat aj vacsie kusky o amuroch ani nehovorim... Potom prislo nariadenie Od ziliny na zvazovu vodu a uz to islo dole vodou. Som zvedavy za aky cas sa tato voda zotavi z toho strasneho naporu. Pamatam si ako dnes ked sa ulovil ten velky sumec vsetci hrrrrrr na oresany su tam obrovske sumce..a domaci rybar nemal ani kde chytat. Som velmi rad ze sa toto skoncilo.

Patrik    14.02.2012
poslal som foto,tie boje sú tam zrovna vidieť...

marcel    06.01.2012
Bolo na čase, bola vôbec chyba že bola zväzová....

Karol    02.01.2012
Ano, tento pekny revir uz nieje v roku 2012 vo zvazovej povolenke. Som zvedavy na tohtorocnu diskusiu na tomto fore, dufam, ze uz vam nebudu vadit ziadny "pastikari":) Petrov zdar.

Wfc1    19.11.2011
Odkedy platia tie zmeny? Od 2012?

lukas    06.11.2011
Zmeny vo zväzovom kaprovom povolení Zo zoznamu rybárskych revírov zväzového kaprového povolenia boli vyradené tieto rybárske revíry: č. 1-1020-1-1 Štrkovisko Piesková jama č. 2-4770-1-1 VN Horné Orešany č. 2-5100-1-1 VN Nová Ves nad Žitavou č. 3-5010-1-1 VN Dobrá Niva.

majco    03.10.2011
hej rybar su tam osadene tabule zakaz lovu ryb a na vode su modre boje ktore toto pasmo na VN H.Oresany ohranicuju

majco    03.10.2011
hej rybar su tam osadene tabule zakaz lovu ryb a na vode su modre boje ktore toto pasmo na VN H.Oresany ohranicuju

rybar    03.10.2011
prosim vas ake je na tejto vode ochranne pasmo??? odkial zacina??? je oznacene tabulami??? preco to nieje zaznacene v celozvazovych papieroch??? preco su VN Budmerice na tejto stranke stale registrovane ako zvazova voda ??? robte s tym nieco a vyhnete sa zbytocnym konfliktom pri vode a bude klud

Mato    28.09.2011
Karol, toho porybneho poznam aj ja, oni su tam vsetci v pohode, aj druhy taky mlady, s vlackarkou chodi, ziadny problem, su fajn, ale je tam aj taky starsi dedku, ten je trosku zaryty ale tak nikde nieje vsetko dokonale :D

nhl    25.09.2011
BORDEL SOM TAM NENAROBIL !!! .... JEBOL NASPAT ODKIAL SOM TO ZOBRAL !!! nemam slov :D To pásmo je tam od veky vekov a nie nejaká vymyslená somarina práve pre teba ked tam pojdeš chytať.Voda pekná bola kedysi dokial nam ju paštekári nezničili,labute KO kapitálny kapry KO , samozrejme ked som na tích rybách prečo by som si nedoniesol aj pílu že? Ved mam roky praxe a viem ktorý strom môžem kludne zrezať a použiť pod kotol na ožran párty.Takých sa tam vystriedalo .

Roman    24.09.2011
BORDEL SOM TAM NENAROBIL !!! CITAJ TY IMBECIL CO PISEM! Prisli sme poupratoval som flek od bordelu boli tam vyfucane nafukovacky krabycky od cervov a kopec flias a papierov (co to tam robi ked to chranene pasmo?)! Vsetko som dal do pytla a dal som si to do SVOJHO auta ty lobogo! Lenze po tom ako ste sa tam vsetci zachovali som to JEBOL NASPAT ODKIAL SOM TO ZOBRAL !!! Co ine ste akoze cakali ze sa zbalim este obehnem poupratovat dalsie 3 fleky a povezem si to domov???!!! SVOJ BORDEL SOM SI ODNIESOL! a vela som ho za tych 6 hodin (3 som spal) spravit nestihol :) cely vykend ma vysiel na 100e (nafta+jedlo+rybarske veci+zvysok) a o mohol som si to jebnut do kufra a pakovat sa prec a este mi aj zoberu celozvazovy listok za ktory som mrdol 100e a ani si nevedia vazit takych co ich v podstate zivia!!! BTW nejak ste sa nevyjadrili chlapci :) vravel som ze som to mal vsetko zapisane a miesto riadne slusne osvetlene neporuslil som ziaden predpis okrem vasej vymyslenej CHRANENEJ ZONY ktora neni nikde v platnom celozvazovom listku zapisana! Takze mi listok zobrali nepravom a este sa mi cudujte ze mam nervy! Nema vyznam vam nieco pisat ste zadubenci domaci ako aj ten chrapun co nas poslal na ten flek a este zavolal straz! CEST VYNIMKAM v oresanoch lebo revir to je pekny! NHL - asi nevies citat! ja som zastanca CHYT PUST! TAK AKY MASIAR??? !!! to este len budem ked tam pridem poberem co sa bude dat za to ako sa chovate! My sme pastekari ale vy si nedelu vecer spakujete veci a ideme robit do tej jebnutej bratislavy a zerete pasteky majka s 5 rozkami denne aby ste moc nemynuli! a my sme pastekari?! ste trapny jak nikto!!!! BYE na hradzi ;)

Karol    21.09.2011
Bol som na chvilku popoludni povlacit u vas v Oresaoch pretoze sa mi tato voda a najma okolie velmi paci a musim povedat, ze som bol velmi prijemne prekvapeny aj z rybarskej straze. Bol to mlady muz (30-40) v sportovej uniforme a navyse s vlciakom. Chlapik bol velmi mily a korektny. Nikde inde som takyto profesionalny pristup nezazil... gratulujem.

nhl    21.09.2011
Zadubenosť niektorých ludí je neskutočná.Majú len a len svoju pravdu a tá je najlepšia a ked si tam narobil bordel si riadne hovado.Prajem si aby bolo na našich vodách čo najmenej takých mäsiarov a hulvátov ako si ty !!!

marcel    21.09.2011
Takže trubka z BA: najprv napíšeš: mali sme na fleku smetiak cize ani bordel sme nerobili kedze vieme co sa patri a chodime rybarcit uz dlho! " a potom sa chváliš ako si tam narobil bordel, tak potom neviem kto je tu na hlavu, ale s takým prístupom za chvýlu budeš chytať iba na DRAŽDIAKU..

roman    20.09.2011
Uplne sa tesim aj na buduci rok ... kedze mam chatu na bukovej (par rokov) a poznam tam kopec ludi (normalnych) urcite sa na oresanoch este veeeeeeeeelmi vela krat zastavim si zachytat a pobrat vam zopar ryb !!! dufam ze nachytam co najvacsich profesorov :) potom doma vypustim do rybniku :D bye trulovia

Roman    20.09.2011
marcel mozem vas jebat este vam tam budem upratovat ... hned ako som tam prisiel som poupratoval cely flek a boli tam aj krabicky od cervov! vsetko som si to dal do svojho auta do kufra ty trulo! lenze za to ako sa ukazali domaci som to hned vratil naspat :) NHL - ty dilino trubyrohovy ! ked ides pytlacit znamena to ze to robis vedome a zamerne!!!! precitaj si prava idiot a potom mudruj ... my sme porusili prava nevedome a aj nam boli pekne komisiou vratene listky :) tazke sa tesim chlapci ;))) vsade je to napisane v celozvazovom aj ked si pozriete revir RUZIN mate tam jasne napisane ze tam je pasmo vtactva kde je zakazane chytat ... dalsia vec je ze preco by tam vecer zamnou chodili ??? POVINNOST PORYBENHO (ktory nas tam videl prichadzat) je UPOZORNIT MA ZE ROBIM NIECO ZLE!!! mas pocit ze som chcel pytlacit ked si na fleku vytiahnem listok za 100e a zapisem si datum ???!!! to som divny pytliak :) novy druh! vsade by kazdy normalny clovek povedal chalani vidim ze ste to nespravili vedome spakujte sa posunte sa inam ... ale kedze sme mali znacky BA tak jasneeee ze nie :) A nie nezautocil som ale verejny cinitel nema smrdet od chlastu a urcite sa ti nema za ziadnych okolnosti vyhrazat :D a mimochodom CHVATY KOPY :D haha boli styria a my dvaja ale tak by som ich rozkopal keby som mohol a by som sa pozrel na chvaty kopy :) trubky

hoko    02.09.2011
Nie Buková nepatrí do celoslovenského povolenia - iba Horné Orešany... na Bukovú je možné zakúpiť si hosťovacie povolenie.

peter    01.09.2011
Dobrý den Chcem sa opýtať či vodná nádrž Bukova patrí do celoslovenského revíru?dakujem za odpoved.

marcel    31.08.2011
Aby som to dal trošku do poriadku: CHKO nemá nič spoločné s chránenou rybárskou časťou vyznačenou na tejto priehrade tabulami a veľkými modrými plavákmi na vode, ktoré si nevšimne len ozaj silný slepec, a ak si tam rozložíš rybársky tábor, tak sa ani nečuduj že si ťa RS patrične vychutnala, ani sa nesmieš čudovať že ťa nikto nešiel v noci upozorniť ,kto by išiel v noci do zákazu za vami ???? A pasuješ za za čistotného rybára, no odpad a bóju na vode si si zo sebou do BA nezobral....

nhl    21.08.2011
:D :D :D ty si spadol z jahody ? sa ti asi tie diskusie v hlave poplietli,to kde si prišiel na tie sprostosti čo tu píšeš 10 krát si prečítaj a potom sa k tomu vyjadruj mudrlant !!!

p.riaditel    21.08.2011
opravujem sa aby ma zase niekto nechytal za slovicka zbytocne a nerobil konflikty, CHKO je chranena krajinna oblast a nie chranena prirodna oblast!

p.riaditel    21.08.2011
NHL ty vobec vies co znamena vyraz CHKO? Chranena prirodna oblast? to nema nic spolocne s vasou priehradou, a uz vobec nic spolocne s tym ze je to miesto kde sa ryby potrebuju schvoat pred krvilacnymi rybarmi, to vacsiu chujovinu som este nepocil, si to nastuduj a nauduce nepis voloviny, a celkovo tu riesite nezmyslene veci co sa tu aj tak neviriesi, tak to tu nezahlcujte absolutne nevhodnymi komentarmi, co nemaju s touto strankou nic spolocne!

nhl    10.08.2011
Si zodpovedný sám za seba to ti mamička nikdy nepovedala ??? Do koho sa teraz navážach chod sa sťažovať nech extra pre teba spravia v papieroch obrázok priehrady so zakázaným pásmom.Sám si si to spôsobil a teraz kričíš.Každý rešpektuje že ryba potrebuje mať aj svoje útočisko kde sa môže schovať pred krvylačnými rybármi ale ty to nikdy nepochopíš ty si vyhliadneš flek a tam chceš proste chytať a ešte aj budeš skákať do druhých ludí.A čože si im povedal ked ta dokonca chceli byť ? Nebodaj si chcel zautočiť na verejneho činiteľa? RS má právo použiť kopy,chvaty atd.. ak došlo k trestnému činu pytliactva čo v tvojom prípade došlo !!!!!!!!

LandserWP    09.08.2011
diky za radu roman!! tento vikend sa tam chystam ale aj s kaaratom co pozna tu vodu... naschval sa skusim opytat ze kam ma poslu...:D bodaj by ma poslal zle rovno ho utopim...:D

Dávid    09.08.2011
Nemám síce s týmto revírom nič spoločné ale Roman teraz si zabil :D ale tak zasa ani sa ti nečudujem ja som síce z Martina, ale aj tu máme domácich ktorým nerobí zobrať kapra 39cm :D dokonca som videl na vlastné oči ako jeden bere kapra cez 9KG a natlačil ho do igelitového vreca na smeti :D :D takých ľudí je po celom slovensku veľa a práve tí si hovoria pravý rybári :D u nás v Martine je ešte medzi domácimi obľúbené nepoužívať podberák, ale toho kapra po prípade inú rybu vytiahnuť a ťahať ju po štrku a potom sa čudujú, že zdochne keď stratí milión šupín :) Prajem pekný deň. :)

Roman    09.08.2011
ty si evidentne jeden s tych zakomplexovanych domacich ... bohvie ci si to aj nebol ty ten kktko co sa na tom asi najviac pobavil ze niekomu znicil vykend :) a nedodradite ma nikto pojdem tam zase :) aj na hostovacku je mi to jedno ! :) a vzdy som bol slusny a ryby som zo zasady pustal ale len koli takym ako si ty si zoberem najvacsie mozne maximum! ;) VIDIME SA! :)

Roman    09.08.2011
Povedzme si to na rovinu myslim ze ked uz dostavam knizku kde je vsetko o reviroch napisane malo tam byt aj to ze na VN je ochranna zona! dalsia vec CITAJ CO PISEM !!! ja som sa pytal domaceho rybara ktory nemal s tym ze tam chceme ist chytat ziadny problem akurat nas naschval poslal zlym smerom :) a ked si domaci skus ist autom cez hradzu a potom po druhej strane az na koniec priehrady a som zvedavy kde tam uvidis tabulu okrem tej na ktorej je povolenie :) cize zlta nalepka :) ale to je jedno lebo aj tak uz tymto hovno vyriesim len som chcel podotknut a vystrihat ostatnych normalnych rybarov aby si tam nato dali pozor!!! O SPRAVANI DOMACICH V TT KRAJI SA UZ POPISALO VIAC AKO DOST ... HAUK bye!

nhl    09.08.2011
Nemaš pravdu no tvoja chyba priznaj si to že si išiel do rizika prisť na vodu v noci ktoru nepoznaš a začneš chytať len tak ked sa niekoho spytaš ja by som na tvojom mieste to riziko nepodstupil nestalo by mi to za to. :)

Roman    09.08.2011
NHL - tipujem ze ty budes jeden s tej RS ze mam pravdu :) ... inak este som zabudol napisat ze sme prisli vnoci za uplnej tmy :)

Roman    09.08.2011
a este som zabudol co sa tyka RS, ktora bola ruka v ruke s domacimi ktory ich poslali - dalo sa to riesit uplne inak! Je povinnost porybneho ktory nas tam videl uz vecer prichadzat nas prist upozornit ze sme v takom pasme! NACO TAM POTOM JE ? NECHAJU TA ROZLOZIT SA A POTOM HRDINOVIA NABEHNU A IDEME BRAT POVOLENKY?! Keby mali trosku mozgovych zavitov stacilo prost a povedat: "chalani spakujte sa chodte odtialto het lebo vam zobereme povolenky" a nie hned HRR HRR na nich!

Roman    09.08.2011
NHL - Este raz opakujem TA ISTA TABULA je rovno pri domceku kde je hospodar a predavaju sa povolenky a rovno pri tej tabuly chytali domaci a problem nebol ;) ... problem bol len ten ze sme boli s BA!!! ozraty sme neboli akurat kamos mal vypite lebo oslavoval - boli sme ticho mali sme na fleku smetiak cize ani bordel sme nerobili kedze vieme co sa patri a chodime rybarcit uz dlho! a to ci budes na rybach pit alebo nie je kazdeho vec! Nikoho sme proste nerusili !!! Autom sme prisli od hradze a tam ta tabula lov povoluje (je na nej taka zlta nalepka), cize tie tabule su uplne DEZIMFORMATIVNE!!! Skoda ze domaci sa nevedia chovat (cest vynimkam!) lebo je to krasny revir! Chodim velmi casto na BUKOVU a takyto problem som tam este nemal - domaci su ochotny a slusny dokonca aj pozicali startovacie kable ked sme potrebovali coho by som sa asi na oresanoch nedockal! VSETCI TU SILNO BOJUJETE ABY TO NEBOL CELOZVAZOVY REVIR A NACO ? AJ TAK KED BUDEM CHCIET KUPIM SI MIESTNY V TT ALEBO SI ZAPLATIM HOSTOVACKU A BUDEM TAM CHYTAT TAK CI TAK :) lovu zdar normalnym

nhl    07.08.2011
Ja vrelo odporučam nechodiť na ryby v podnapitom stave a ani tam nechodiť chlastať.Častokrát sa ludia skôr vyhnú problémom.Pred príchodom na VN si otvoriť oči pozrieť kde sú tabule so zákazom a taktiež ak by to niekomu nebolo jasné aj bóje na ktorých je rovnaký nápis.Nie je dôležité z ktorého kúta Slovenska je človek pokial sa správa slušne a dodržiava predpisy nemá mať problémy.Ak nie je spravodlivosť blbcom je RS.

Roman    07.08.2011
Krasna voda, aj ryby tam su ale domaci su obycajne ciciny cest vynimkam! slusne sme sa jedneho s domacich opytali ako sa dostaneme autom na druhu stranu nadrze zachytat si ryby lebo tam bol jediny volny flek - TAK nielenze nas poslal zle! ale este nam aj nepovedat ze miesto na ktore sa pytame je v nejakom ochrannom pasme a je tam teda lov ryb zakazany! Tabule su poschovavane a nejasne! Takze vopred vystriham vsetkych! Ked sme sa tam konecne po radach v inej dedine dostali rozlozili sme sa a mohla sa zacat nasa nerusena rybacka a stanovacka. (zaroven oslava narodenim). Co sme vsak uz vobec netusili ten isty domaci na nas rano zavolal rybarsku straz ktora prisla na clne (ktorym on zakrmoval mimochodom tiez rozno pri tabuly ZAKAZ LOVU RYB!). Tym nam pravdaze ihned bez nejakeho rozmyslania zobrali listky a este aj priznali ze nas tam videli prichadzat... Ohrnali sa na tabule ktore maju v zlom stave a zarastene a este sa nam aj vyhrazali bitkou ked sa ihned nepobalime a nedcupitame prec! Takze ak ma niekto zaujem s Bratislavskymi znackami na aute ist si tam zachytat vrelo odporucam pred prichodom na VN dat si dole znacky :) Asi by sme sa aj my mali takto spravat k rybarom zo znackami TT ak ich uvidime na reviry v BA! VELA ZDARU!

mrena100    01.07.2011
dobra voda.chodim sem us asi 15rokov.nikdy nesklamala.je pravda ze ryb ubudlo..ale kto vie kde tak chyti..poslednu noc isli kapre do 55cm.asi 12.vsetky pustene s5

Daniel    21.06.2011
Dobry den prosim kcel y som sa spytat ako je to tam teraz po tich povodniach da sa tam teraz chytat???

rybar    07.06.2011
Vodná nádrž nad obcou je naplnená a hrozí jej preliatie. Voda strhla lávku pri Majdáne, táto časť Horných Orešian je podľa Fulajtara nateraz aj bez elektriny. Voda po búrke steká lievikom z kopcov Malých Karpát do priehrady v objeme zhruba 12 až 13 m3 za sekundu (m3/s) pričom najviac z nej vie súčasne vytiecť 8 m3/s. foto asi nebude :(

rybar    07.06.2011
uz asi seci dochytali co je na oresanoch po tej burke :( dam sem nejake foto ...

andrej-vrakuna    06.06.2011
Rybar> ak sa ti nepci,tak si zriad sukromak a chytaj si tam sam,popripade pustaj ludi podla miesta bydliska.super pristup k rozvoju rybarstva..kde by bol aky kolvek rybnik bez dotacii dajme tomu aj zo zilinskej,materskej organizacie?si myslis,ze hpstovacky su zadarmo a neprispievaju aj tebe na nasady na pekaci?sa uvedom a porozmyslaj nad tym..

rybar    06.06.2011
samy koren, slaba aktivita ryb.... zasa nejaky pastekar... asi sa nedozijem ked budu oresany miestne

Radime    06.06.2011
Petrov zdar Chcem sa spýtať na prjazd autom k VN . Dá sa dostať autom okolo celej VN ? Nie su tam rampy alebo zákaz vjazdu ? Ako je to so stanovaním. Ešte jedna otázka ktorá sa týka zaplavených stromov a koreňov. Tie zapavené korene a stromi su po celej VN alebo zväčša pri brehu?

rybar    04.06.2011
tento rok strasna slabota !!! a vy ???

adam.fsh    10.03.2011
Ďakujem, mal by som ale ešte zopár otázok. Ako je to tu z bivakovaním? Je tu povolený bivak s podlahou? A ktoré miesto by som si mal vybrať keď nechcete povedať konkrétne aspoň stranu alebo časť vody v ktorej by som mal šancu chytiť nejakého kapra okolo 8 - 10 kg. Tiež by som chcel poznať aká je tuprirodzená potrava a nejaké osvedčené príchute boilies, peliet. ĎAKUJEM

ignac    09.03.2011
Adam skus sa tam prejst, bez udice, a sleduj vodu, to je lepsie ako co ti kto povie, staci iba pocuvat prirodu

hoko    09.03.2011
Takže čo sa týka rýb - nájde sa tu naozaj všetko od kaprov,amurov, bielej ryba až po zubáčov,šťuky či sumcov. Voda ako taká je to veľmi ťažká - zatopený les - takže čln a sonar sú viac ako vítané. A k hĺbke okolo 16m, ale presne neviem. A z úlovkov minulého roku - kapry okolo 10-15kg sa ulovili, viac neviem...

adam.fsh    09.03.2011
Dobrý deň, uvažujem o výprave na túto vodu preto by som vás poprosil o tieto informácie: hĺbka vody, lavice-koryto-hrana atď..., osádka rýb, REKORDY, vhodné miesta. Aké príchute boilies sa vám tu osvedčili a aká je tu prirodzená potrava?

Matej    27.12.2010
Julo ty chydaak, zuby by som ti vytlkol ty sedlak.

rybar    19.12.2010
no dajte sem nejake foto.. co ste pochytali tento rok !

marian s    31.07.2010
vedel poradim týždeň je s ýýýýýýýýýý.

tomas    30.07.2010
no tak to ani nevravte ja som tam este nebol a na buduci tizden tam idem a mal som o tejto vode krasmu predstavu no pach masariny mi ju nici. a inak vedel by mi nekdo poradit z ktorej strany je dobre na sumce ??

ONDIK    26.07.2010
Nitran: mne je z toho tiez zle, ale co sa da robit. Masiari su uz asi vsade a tato voda v tt na to doplaca asi najviac...

nitran    26.07.2010
Nuž, páni trnaváci, dostali ste ma do kolien. Normálne sú tie žabomyšie a domorodocezpoľné naťahovačky na smiech, ale tu ide zrejme do tuhého. Na tom vašom zatopenom háji som bol dva razy a a dva razy ma presvedčili domáci kto je gazda - mierový kaprík do sieťky, všetko ostatné rovno do kufra. Flek na ktorom som chytal smrdel od hnilej rybaciny zo zmasárených rýb - črevá a hlavy zďaleka nie mierových kaprov pekne na kôpke... No, nechajte si to. Aj s tým hnilým smradom.

marktomark    24.07.2010
Ja som bol cera pozriet, docela dost vody je tam, ryby moc nebrali, aj tak som to skoro pokazde odtrhol na korenoch. Rybarov plno,ale dalo sa najst miesto.

helopotamusko    07.07.2010
helou kolegovia, tak akoto ide na priehrade? voda uz opadla? co rybarsky tlak, je to tam vela toho?

Pleskáč555    27.06.2010
Dnes som tam bol na rybách na 3 dni a stále vypušťaju ale už je tam hladina nižšia ako pred 2 tyždnami... na privlač sa tam ist ešte neoplati

bkalman    24.06.2010
Dnes som tam bol na rybach. VN je plna, cca 0,5m pod prepadom. Zdar.

chlapostokolikovakos    22.06.2010
Cafte rybary i neribary, vie mi niekto poskytnut aktualny stav hladiny vody na oresanoch? ci je vodna hladina zvysena alebo je ako napr pred rokom v lete? vrela vdaka

ozef    12.06.2010
jojo, nechápem prečo keď vidíš že niekto zoberie viac rýb než je povolené, nezoberieš mobil a nevytočíš 158. Je to najjednoduchší spôsob ako sa zbaviť takých "rybárov"

Pleskáč555    10.06.2010
Aj ked som tam nebol musim zažiť aj ja tu harmoniku v nedelu tam idem na celý den tak dufam že tam dojdes nech ryby aj mne berú... budem ta čakať ...a nech neberu iba samé pleskáče ale trošku vác kaprov očakavam od tej harmoniky.... cakam ta

milanko    10.06.2010
chlapci poviem Vám..to bol môj najkrajší deň v živote na rybách, ak zistím kto to tam hral, nie som od toho, aby som im nedal slušnú odmenu. poprosil by som harmonikára o kontakt, rád by som si ho objednal na viac akcií na priehrade HO. Veľmi pekne to tam vďaka dobrej akustike vyznelo a o občerstvenie budú mať kráľovsky postarané. Váš veľký a verný fanúšik Milan zo Smoleníc...šalom

harmonikár    10.06.2010
ďakujeme veľmi pekne.....naším úmyslom nebolo rušiť, ale práve naopak zabaviť unudených rybárov, čo sa nám dúfam aj podarilo.s pozdravom Váš harmonikár a kol.

franc    10.06.2010
chcel by som sa vyjadriť k tej kultúrnej vložke s harmonikou...náhodou, mne sa to veľmi páčilo, aj sme si s manželkou zatancovali a želal by som si do budúcna, aby sa to opakovalo častejšie....veď ryby brali hneď lepšie. aj sme chceli tým umelcom uliať ale odčlnkovali hneď preč:-)

jojo    09.06.2010
12345 myslis ten páryk co chodia na takom cervenom aute skor dodavka ??? tak ty si zobrali minile 69 kapra a este dvoch mierovych su to obycajny masiary!! kazdy raz co su na priehrade si zoberu min 2 kusy kapra!

12345    09.06.2010
fero...kto hovorí, že som tam bol? viem to od členov RS, ktorá ich v noci vymákla....škoda, že to je zatial iba výnimka

fero    09.06.2010
12345 A čo si tam robil ty dopoldruhej?

Julo    09.06.2010
Ja som rybár z Horných Orešian špecializujem sa hlavne na násadu. Nepustím žiadnu rybu na slobodu. Už sa teším keď to bude miestna voda budem tam mať menšiu konkurenciu keď tam nebudú chodiť rybári zo senca, pezinka, a bratislavy. Som rád že tu presadzujete aby to bola miestna voda. Však tie ryby patria iba nám miestnym.

nhl    09.06.2010
A už je to tu čo som hovoril!Takéto prípady sa množia ako huby po daždi.A to že tem pred 3 rokmi boli aj labute na to môžeme len spomínať.Ožratí ´´páni´´ z BA a PK ich zabili.

12345    09.06.2010
rybar....a to ti tak strašne vadí už aj harmonika...:-) a čo sa týka tej RS tak tá tam teda može chodiť častejšie, potom by si nedovolili páni z Bratislavy chytať o pol druhej v noci a jeden starší pán s manželkou z SC by si nevymieňali kapríkov v sieťke ako keby sa nechumelilo....a to som tam bol tento rok iba trikrát

jojo    08.06.2010
na tejto vode som ako rybar vyrastal...a tak mi je luto ze je taka dojebana..PEKNYCH RYB UBUDA...a nech sa na mna nik nehneva...ale mozu za to jebnuti dedkovia z TT a BB...ktori sa hraju na eskimakov pre ktorych su ryby jedinou obzivou

rybar    07.06.2010
dneska na HO to co bolo "rybari" s harmonikou chodili po celej priehrade rob te stym neco... hlavne na tych hasicskych chatach..... a tento rok som este na HO nevidel rybarsku straz!!!! (sorry za gramatiku)

ozef    07.06.2010
nhl, to ti nikto neberie že si chránite svoje vody, ide skôr o to, že ich chránite pred nesprávnymi ľuďmi. V predošlej pripomienke som písal o bordeli ktorý bol evidentne po Trnavákoch aj s podpisom, ale to si asi prehliadol. A čo sa týka tej výbavy... nedá sa povedať, že to platí na sto percent, že s lacnou výbavou chytajú len mäsiari, niekto na to proste nemá, veď dobre všetci vieme aké sú to pálky , ale mäsiari vždy prerátavajú návratnosť investícií do rybačky takže majú väčšinou teleskopy z polska, storočné sieťky, podložku nepoznajú a podberák používajú len zriedka. A čo znamená výbava na úrovni... prinajmenšom to, že si niekto chce rybu vychutnať aj inak ako na tanieri, že jej chce čo najmenej ublížiť atď... Takže tak.

nhl    06.06.2010
Ved o to sa snažím, neustále vám to vysvetlujem že príroda nie je o peniazoch konečne u nás dostali rozum a voda sa pôjde vyňať.Kašleme na nejaké prachy zo žiliny tu ide o životné prostredie.Každý si chráni svoje domáce vody no nerobíte to aj vy? ´´lacna rybarska vybava = masiar´´ Takže drahá rybárska výbava = čo?

roman    06.06.2010
s tym vynatim zo zvazoveho povolenia ste vy domaci uz uplne trapni. Na kazdom reviry najvacsi bordel narobia domaci, vidno to hlavne na rybarskej vybave - lacna rybarska vybava = masiar, to je uz overene lebo iba masiari neinvestuju nic iba chcu zarobit na tom, ked si kopia rybarske povolenie... takze uz nevymyslajte s vynatim z povolenia... a inak na nete mate kazdy silne reci a osobne ste zasraty az za usami... ryba je zivocich a nie len maso...

Pleskáč555    05.06.2010
Naozaj dobra rybačka

nhl    05.06.2010
Zrejme si to nepochopil príroda nie je o peniazoch.Hovorte si čo chcete rozhodujúce bude aj tak čo si povieme my.

hofo    04.06.2010
, ved rybárom ide hlavne o tú pohodu pri vode a nie pozerať sa ako sa rybky vyberú na daleké nenávratné cesty so ´´svojimi majiteľmi´´ 1. prosim ťa nebud smiešny! rybe je jedno či ide do blavy / nitry al. do domácej trnavy, lebo je mrtva 2. spiočitajte si na zväze kokko dostanete penazí na tento revír ked bude vynatý... 3. spočitajte si z povoleniek - kolko chodia domáci akolko iný (celozvazový) a daj sem to číslo pomer mso trnava : cezpolní a takisto pomer kg rýb domaci: cezpolní a to ti omnoho viac napovie než tie blaboli donekonečna...

nhl    03.06.2010
Páni zdá sa že tieto debaty nebudú mať konca :D Voda bude vyňatá a hotovo či sa to niekomu páči alebo nie!

ozef    03.06.2010
nhl, ty sa preber z toho blbého sna. 16.5. som bol v Orešanoch, našiel som voľné miesto kde bol síce bordel ale bolo fajn, tak som ho po nahodení udíc upratal a smeti som potom odviezol. Ale čo je najlepšie producentmi toho bordelu boli jasní trnavskí pôžitkári a aby sa mohli všetkým pochváliť, odložili si tam aj potvrdenia o zaplatení ročných lístkov z MsÚ. Ja som z Nitrianskeho Rudna a tam je to presne tak isto ako s bordelom tak aj s mäsiarmi a ty na tom nič nezmeníš. Vôbec to nie je spôsobené zaradením revíru medzi zväzové vody ale mentálnou degeneráciou rybárov a nedostatočnou výchovou mládeže. lokal fokal, nezabudni pred odchodom poupratovať okolo domu a naložiť smeti do tej dodávky. Do Orešian sa ešte zmestí.

lokal fokal    02.06.2010
nhl ty si riadny pripad, nejame to tak, tuto debatu, tento vikend som na oresanoch, pojdem to tam vykynozit, kedze som cezpolny ako si napisal ze cezpolny tam robia bordel a to vsetko ostatne, tak idem na to, beriem si velku sietku a dodavku, budem tam hned vsetko hadat, male velke, hajene nehajene

nhl    01.06.2010
vyňať ju zo zväzových povolení o to nám ide!!! a tie reči že bordel a mäsiarinu robia z 99% miestny to je ozaj pikoška hodná nobelovej ceny za ... :D neboj sa kopu ludí to odradí brať si hosťovačku a zavládne mier a pohoda pri vode , ved rybárom ide hlavne o tú pohodu pri vode a nie pozerať sa ako sa rybky vyberú na daleké nenávratné cesty so ´´svojimi majiteľmi´´

lokal fokal    30.05.2010
Vam o co ide? aj ked budu oresany miestna ved predsa hostovacka sa da kupit vzdy, tak co z toho chcete spravit sukromak? kupim si hostovacku za 20 eur, zoberiem si za tyzden 14 kaprov ktore predam a mam hned okrem splatenej hostovacky aj dalsiu zadarmo, toto chcete?

ozef    30.05.2010
Fakt nechápem prečo sa tak ukrutne snažíte aby táto VN bola vyňatá zo zväzovej povolenky. To je pravda že mäsiarina je prevažne doménou domácich rybárov a čo sa týka bordelu pri vode... tiež by som nehľadal vinu niekde moc ďaleko. Ale blbci ako doma tak aj v iných organizáciách. Predstava domácich rybárov o poriadku pri vode na mnohých revíroch slovenska spočíva je o tom že smeti sa pozbierajú do igelitového vreca, ale nikto nerozmýšľa nad tým ako sa to vrece od vody dostane do kontajnera a ako asi bude vyzerať keď sa do neho pustia túlavé mačky a potkany. Ale nech už je to akokoľvek, v prvej línii tohto boja by mala byť rybárska stráž. Za štyri celé dni na Orešanoch žiadna kontrola. Kde je chyba?

nhl    27.05.2010
My vieme svoje.Plán je jasný a bude sa vykonávať priamočiaro.Ked žiline nestojí naša organizácia ani za to aby nám odpísali na žiadosť aby bola VN H.Orešany po 3 rokoch vyňatá a nahradená inou vodou je to zamyslenie.Celé financovanie v žiline bolo zhrnuté do pár riadkov pričom naša organizácia to mala aspon na 20 strán.Na to by si mal tiež niekto posvietit a tam idú aj tvoje peniaze a tu sa nehráme o fazulky !

samozrejme    25.05.2010
Konecne tu dal niekto triezvu pripomienku

Hotfix    24.05.2010
Velmi sa mi pacia hrdinske myslienky MO Trvnava o vojnovom stave so Zilinou ;-) Skratka nebudete mat VN v celozvazovom, nedostanete peniaze na zarybnenie a nikto sa s vami nebude bavit. Brat povolenky kvoli tomu ze sa rozhodnete, hmm, to by vas ale vyslo kurevsky draho. Kazdy druhy clovek by rovno isiel na policiu, som zvedavy ktory clen RS si chce hodit na triko zneuzitie moci VC. A ked sme pri tom bordeli okolo vody, struhankaroch a mraznickaroch ktori sa vam tam nepacia - 99% z nich su miestny, kedze do zatopeneho lesa ti pojde chytat len miestny alebo fakt clovek co je zapaleny rybar, a tych fakt vacsina bordel nerobi. Cely problem vznikol po tom ako Pezinok vynal Budmerice z celozvezoveho povolenia, lenze na rozdiel od Oresan tam boli kurvasilnopadne dovody aby to Zilina odobrila - konkretne sa jednalo o "tiezrybarov" z trnavy ktori opatovne napadali rybarsku straz, chytali nepovolenymi sposobmi a museli tam kvoli nim X krat zasahovat policajti, dva krat tam boli dokonca kuklaci, vsetka cest. V MO Trnava si najprv dajte do poriadku svojich super hero clenov a potom zacnite sudit inych. PS:Sry za spam ale musel som.

ozef    19.05.2010
Potvrdzujem, parádna rybačka. Za tri hodinky 18 kapríkov, síce prevažne okolo 40cm ale parádna rybačka.Dokonca dva zábery aj na boilies ale pravdepodobne od menších kapríkov lebo ani jeden sa nezasekol.V každom prípade zahájenie na úrovni.

rybar    19.05.2010
15. maja pekne brali... ja som vytiahol 30 kaprov na jednu feederku.. VSETKY KAPRY BOLI PUSTENY SPAT do vody!!!

nhl    09.05.2010
hmm hovoríš o korupcii tak prečo nekonáš? podlož svoje tvrdenia dôkazmi a nie drístami jedna babka povedala...

anonim    04.05.2010
takze ta rybarska straz by mala zacat nieco robit a nie len z cezpolnymi ale hlavne z domorodcami!!! pokazde ked som tam bol tak som mal moznost vydiet rybarov "domorodco"ktory tam nielen ze chytaly na 4 aviac udic ale hadzali do tasiekaj ryby ktore nemali mieru a mebolo ich malo!!! ked si trnava zobere tu vodu a nebude to zvazova tak to zostane skorumpovane ako vsetky trnavske vody !!!

nhl    30.04.2010
no ja som štastny že bude miestna paráda sme vo ,,vojnovom,, stave so žilinou takže je možné všetko :D pripravte sa na nemožné :D konečne rázne slová od našej organizácie

jaster976    14.04.2010
jakoze ja som tiez neni zato nech je ta voda miestna ale tak uvidime co bude

samzrejme    13.04.2010
jeseter, a na branie povoleniek nema pravo, len tak

samozrejme    13.04.2010
Ozef, pekne si to napisal

ozef    12.04.2010
Myslím, že je úplne jedno ako sa k tomu stavia Žilina. Prečo by tá voda mala byť nedostupná pre cezpoľných rybárov, kvôli nejakým magorom, čo sa nevedia vpratať do kože? Rybárska stráž má oprávnenia, ktoré by mala začať využívať bez ohľadu na to či to je zväzová voda alebo miestna.

jaster976    11.04.2010
je to kvoli tomu ze je to celozvazova voda a chodia tam z pezinka bratislavi atd a robi tam bordel(su aj vynimky) srz trnava poziadala o vynatie uz v roku 20098 ale bolo to zamietnute tak poziadala znova a ked to zilina neschvali tak kasle na zilinu a bude brat povolenky...

samozrejme    11.04.2010
pojde dolu vodou ako budmerice ak nebude zvazova

jaster976    09.04.2010
vsetko nasvedcuje tomu ze od roku 2011 bude tato voda miestna ...

nhl    19.03.2010
Samozrejme je to tvoj názor.Ale zákony platia pre všetkých volme takých ludí ktorý pracujú pre ľud a nie dávajú do pléna nedomyslené názory a tie sú potom schvalované.A vznikajú potom nedorozumenia.Dufam že nežiješ v ilúziách o raji na zemi že ludia ktorí majú dobré úmysli si môžu dovolovať na základe svojho svedomia ktoré by neublížilo ani muche tak to nefunguje žijeme totiž medzi nebom a peklom.

samozrejme    09.03.2010
preco je zakazane pri love poizivat sonar? z jednoducheho dovodu, ze sme slovaci, ktory nikdy nemaju dost, a vzdy chcu vsetko viac ako im je treba, podla zdraveho usudku zakazovat veci ako sonar, ci ine vymozenosti modernej doby je smiesne, apropo zakazovat ci pokutovat za tu ludi ktory miesto nicenie prirody sa ucia, a chcu vediet nieco viac o rybach, ich spravani a okoli, myslim ze je to vzdy od porybneho ci niekoho kot pouziva sonar pokutovat alebo nie, ved je zbytocne aby sa pokutoval clovek ktory ide za prirodou, relaxom, a novymi poznatkami, ked aj pouziva sonar na presnejsie polozenie svojej nastrahy, ved co je na tom, tam kde sa ukazuju ryby neznamena hned ze aj zaberu...moj nazor

miso    21.02.2010
mna nijako nepresvecil ten zakon o tom sonare ze ho mozes pouzivat iba pred lovom 100krat som mal plnu obrazouku ryb-kaprou-a nic a 100krat som na obrazovke nemal ani supinu a kapor za kaprom tak neviem nhl ci si to vydel iba na obrasku ze sa zato tak trepes...

skunq    21.02.2010
Toš, ked už som ten fízel a Lovím od 12 tich rokov, tak aby som vás rozsúdil, uvádzam toto. Kto už niekedy zožral kapra nad nejaké 4 kilá, vie, že je to nič moc žranica. Tak tých väščích pustite, lebo, okrem toho, že na Orešanoch sú to generačné ryby, tak sú nestrávitelný. A ten, kto povie,že berie všetko domov, tak ešte nechytil rybu.

Cyprinus Capr Team-Mato    08.02.2010
nhl neviem co tu splietas so sonarom a jeho pouzivani ale nevadi...a tak isto nechapem tolko negativnych poznamok na nasu adresu.( bodaj by sa u nas viac rybarov aspon z polovice spravalo k rybam tak ako ja)

Lukas    31.01.2010
Jaster976 pod lampou býva najväčšia tma. nhl je tá istá osoba ktorá tu píše ešte pod iným nickom.

jaster976    31.01.2010
dobra otazka aj ja by som rad vedel kto je nhl kedze je z tej istej mo ako ja mozno ho poznam=)

Lukas    30.01.2010
Inač nhl pochybujem že si kompetentná osoba ktorá by mi to mala pripomínať. Keď mi píšeš s takého mailu ako je klaudia1421@azet.sk Však treba pozrieť tvoju IP adresu.

Lukas    30.01.2010
Pokiaľ ti vraví niečo zákon 139 z roku 2002 a vykonávajúca vyhláška 185 z roku 2006 tak by si nás nemal poučovať. Lebo tento zákon aj vyhlášku máme dobre preštudovanú.

nhl    29.01.2010
cyprinus caep team nezabudaj že sonar sa môže použiť len pred začatím lovu dufam že vám to nebudem musieť viac pripomínať

mato cct    21.01.2010
Lukas to niesu neprajnici, len ludia zdielajuci iny nazor ako mam ja

mato cct    21.01.2010
No tesi ma buko ze tu zavitala aj kompetentna osoba :)

Lukas    21.01.2010
Inač ten cct Mato je v skutočnosti Marin ktorý sa vydáva za Mata.Martin nám tu už vybavil pár neprajníkov. Buko budeme na takom mieste kde budú kapry :D Radi sa s tebou stretneme aj nabudúce.

buko    20.01.2010
mato cct tú kontrolu som vám robil ja,tak sa teším na dalšie stretnutie, dúfam, že budete znovu na tom istom mieste

jaster976    20.01.2010
makač nezávid im tie ryby=)

mato cct    20.01.2010
Reklamu, jaka reklama, to ze tu dame par foto? nemyslim

makač    20.01.2010
chlapi zas to neprehanajte je to na dve veci myslim tu reklamu

mato cct    12.01.2010
na schôdze ku vam nechodim takze o tom som nevedel iba som to pocul od miestnych ze to chystaju zaradit do miestnych.Tak toto ma potesilo uz sa tam tesim...

jaster976    12.01.2010
pre mato cct: veď bolo jasné, že vn ho. budú v roku 2010 zvazová voda veď na chôdzi sa odsúhlasilo že od roku 2010 budú orešany miestna voda, ale žilina to zamietla....a podla mňa aj v roku 2011 bude táto voda zvazová

mato cct    12.01.2010
prave v tejto chvili som obdrzal informaciu ze VN Horne Oresany ostava aj tento rok zväzovou vodou...znovu stravim niekolko (dufam ze co najviac )prijemnych chvil na brehoch tejto nadhernej vodnej nadrze ktoru som si minuly rok tak velmi oblubil... ,,zaplaveny les" v ktorom plavaju krasne a zdrave kapre, s niektorymi sme mali tu cest a tesim sa ze tento rok budem mat moznost ich ulovit znova a tesit sa z kazdeho cm co budu mat naviac... s pozdravom CCT

jaster976    10.01.2010
uvidime co bude na schodzi=).....uz minuly rok mala byt ta voda miestna

mato cct    09.01.2010
tok a uz je tu novy rok, a oresany su coraz blizsie :)

nhl    09.01.2010
Ale určite sa im dá aspon znepríjemniť ich činnosť natoľko že väčšina od toho konania upustí.To sa dá.

mato333    09.01.2010
Pytliaci su vsade, boli, a aj budu, tomu nezabranis

jaster976    08.01.2010
nazabúdajte aj na pytliakov

nhl    04.01.2010
No tušim sme na to prišli kto to robí.Tí čo chytali v Budmericiach.Ale aj Pezinok sa tam prejavuje nepekne.

mato    03.01.2010
mali aj sem dat mieru 45cm..... teraz tu nebude any mierovy kapor

Lukas    03.01.2010
Ale nhl samozrejme že nikto nezjedol všetku múdrosť sveta. V tom máš pravdu. Som rád že ste si tuto vodu spravili miestnou. Aspoň priložíme ruku k dielu keď si kúpime hosťovacie povolenia. Prispejeme na zarybňovanie. Poprosím ťa aby si mi napísal na môj mail lukas1030@azet.sk presvedčím ťa že tam sú krásne ryby. Patria iba vám my vám ich neberieme. My ryby púšťame.

Lukas    03.01.2010
Marek možno máš pravdu že sa tam presťahovali ty takzvaný pufinkáry,struhankari a odoberači kaprov. Každý ich nazýva po svojom ty ich voláš "tiež rybári je to pekné pomenovanie.

mato cct    03.01.2010
nhl ja som tam ten bordel uz cistil, a ja som sponzor a prispievam na tu vodu nakolko som tam nasypal kopec kvalitnej kapriei stravy a nevzal som si ani jedneho

mark    03.01.2010
No ako tu citam tie prispevky, to vyzera tak, ze vsetci "tiezrybari" sa prestahovali z vn budmerice na vn horne oresany. Bolo to vidiet aj tohto roku, ked na vn budmerice rybarov ubudlo a na vn horne oresany pribudlo...Ja som tam bol v roku 2009 asi 3 krat, a nic sa mi nepodarilo chytit, rok predtym celkom pekna rybacka. Zeby to tam ti "tiezrybari" tak vychytali za ten rok??

nhl    03.01.2010
mato cct ty si asi zjedol všetkú múdrosť sveta pridaj ruku k dielu a pod nám ten bordel vyčistiť si výtaný za každého počasia aj prispieť môžeš na nové zarybnenie ..len od roku 2010 to chcu spravit za miestnu, Trnavy, nakolko vraj ti co tam chodili nie trnavaci to tam devastuju a vychytavaju...myslim ze kazdy vie ako to chodi

cicinbrus    03.01.2010
Martiss kup si mydlo budeš ho potrebovať.

mato cct    02.01.2010
Mas pravdu nhl, tam niesu vobec ryby, tam su len raky korytnacky a diviaky v lese

nhl    02.01.2010
Máš pravdu a tipni si aký je dôvod.Nič väčšie sa tu už chytiť ani nedá.

mato    01.01.2010
docital som sa ze vn oresany sa nema menit miera kapra (40cm)

nhl    30.12.2009
S tim nesuhlasím.Niekedy sa dalo pekne zachytať ozaj krása to bola ale teraz nič.Každý tam valí tolko boilisov že na takú malú vodu je to neúnosné.Je tam silný rybársky tlak a to náradie aké majú v súčasnej dobe mrazničkáry je špičkové.Ked sa kohokolvek opytaš ake to tam bolo pred zaradením do zväz.povolení a ked to porovná so súčasnosťou povie ti to čo aj ja.

mato cct    29.12.2009
nhl tam niesu ryby vykinozene, je to velmi dobra voda, uz len kvoli tomu ze je tam dost korenov :)

nhl    27.12.2009
Páni dajte tej vode už konečne pokoj je to zdevastované na zaplakanie my rybári sa tam cítime už ako niekde na letisku tak je to tam vykynožené.A ryby sú pekne vymlátené mrazničky ste si dufam naplnili.A takto ničíte všetky vody po krásnom Slovensku.

mato cct    22.12.2009
Veru, oresany su krasna voda, nie len rybami ale tym ako a kde je sitouvana, a hlavne velka vyhoda je ze je to tam zatopeny les, a je tam aj usek chranenej oblasti, kde sa nesmie lovit, je to voda ktora sa len tak lahko neda :) a je tam fakt prekrasne, ci uz diva zver, les, ryby, voda..len od roku 2010 to chcu spravit za miestnu, Trnavy, nakolko vraj ti co tam chodili nie trnavaci to tam devastuju a vychytavaju...myslim ze kazdy vie ako to chodi..

Tono    21.12.2009
Mato cct, mas presne moj nazor. To,ze vacsina rybarov chodi na ryby len po zarybneni,je chore. Aka je to rybacka ? ja prave vtedy na ryby nechodim ! Ved rybacka je o prirode a case ktory tam stravis,nie o mase,ale toto obrovska cast slovenskych rybarov nechape...presiel som uz vela slovenskych revirov a na vacsine je to katastrofa...bordel pri vode a spravanie rybarov...strasne...na oresanoch som este nebol,ale rad by som,stihnut vsak vsetko co chcem,to by rok musel mat 24 mesiacov...:) gratulujem vam ku kaprikom,krasne rybky..;)

mato cct    21.12.2009
Tono takzch specialistov je vsade vela, len tomu nezabranis, ale je dobre ze coraz viacej rybarov preferuje techniku lov a pust, ja niesom ani proti tomu ak si niekto vezme od vodz rybu, ved nakoniec ma na to pravo, len co ma z velkeho mastneho tvrdeho stareho masa z kapra? alebo ked vyhubi v novembri po nasadeni veskere male kapriky a potom sa stazuje ze je malo ryb a nic neberie? keby si kazdy vzal len tolko co skutocne potrebuje... a to nieje len o rybach ale aj o beznom zivote

mato cct    21.12.2009
Stevo, kludne, nieje to len o lovnom mieste, reba aj nieco o tych kaprikoch vediet, nije to len o tom hodit hocijako uviazanu koncovu montaz do vody s nejakou gulou, to je vsetko velka veda.ale tvoj pristup vypoveda o tvojom charatketere. Stevo neboj, ani ti kaprici niesu hlupy na to aby zabrali nejakemu struhankarovi na pufinu

Tono    20.12.2009
sveto ty si teda riadny kreten :) chlapci z cct, snad viete ako tymto specialistom zabranit lov na rozkrmenom mieste ;) nakrajat mydlo a rozhadzat na krmne miesto...rybam ani vode to vobec neuskodi, mydlo je prirodna zlucenina,ale kapriky sa budu miestu vyhybat ;)ja toto nepraktizujem,ale keby som videl specialistov ako sveto oxidovat okolo,nemam problem to urobit...tie zachranene kapre zato urcite stoja ;)

sveto    20.12.2009
CCT ale to nie je ono sedieť na vedľajšom fleku. Ja si počkám keď odídete. Presťahujem sa na vaše rozkrmene miesto. Potom sa mi bude dobre chytať. Vy boilisaci máte dobré miesta. Mám s tým dobre skúsenosti. Už som tak chytil nejedného 65 cm kapra.

mato cct    19.12.2009
No jasne mozes si dojst sadnut na vedlajsi flek a hadzat to do vody a aj si naplnat mraznicku a aj poslat foto, ja ti v tom nebranim

sveto    15.12.2009
CCT chlapci potom keď pôjdete na VN Orešany tak mi dajte vedieť. Sadnem si na vaše miesto a nachytám tam kapre. Keď si naplním mrazničku pošlem fotky.

mato cct    07.12.2009
nooo tak potom fakt to bol niekto iny :D no neva, tak fizla? no pekne, dufam ze si tam tych struhankarov a pytliakov nakopal riadne do ich zadnic, este ze tam od buduceho roku dvihli mieru, ale i tak prislapovat ich budu stale :(

skunq    06.12.2009
To som nebol já. Ja som tam robil fízla, nie revízora. A na bicykel by ma nedostali. Ale sem tam ma tam možno stretneš.

mato cct    25.11.2009
Noo lebo som mal taky tip ze ci si nas tento rok v lete nekontroloval, ale ked ne na bicykli tak asi nie :) resp ake mas cislo? kuknem do papierov :)

skunq    24.11.2009
Skoro by si uhádol. Akurát by som to na tom bicykli mal porádnu štreku. Pravda je taká, že zopár ľudí nemá na mňa od Orešan dobré spomienky, ale to je už dávno. Teraz chodím občas chytať pytlákov na Váh. Ale aj na to sa už asi vybodnem.

cct mates    24.11.2009
Skunq dik za info, niesi ty nahodou porybny na tej vode? a nechdois na bicykli kontrolovat? :o)

skunq    23.11.2009
Dravci na Orešanoch najlepšie takto neskoro skáču hlavne na prvých miestach od cesty a hrádze. Keď sa chladí voda, sťahujú sa do najhlbšej vody. Tam ale býva problém s tými nešťastnými stromami. Doporučujem gumy, farbené do žlta a veľmo veľa kusov. Šťuka sa dá ešte vyplašiť za hasičskou chatou, kde je plytko a stáva medzi zelinami. Tam najlepšie ľahký wobler, ale dobre potápavý. Zubáča som tam takto neskoro ešte nechytal, ale počítam, že budú tiež stiahnuté pri hrádzi

mark    23.11.2009
Velka skoda ze od buduceho roka by mala byt tato voda miestna. Tento rok som sa na nu chystal, bol som vsak iba 2 krat kratko. Krasne prostredie. Este by som chcel do konca roka skusit privlac, prip. zubace. kde by ste mi poradili chytat, hore ci dole pri hradzi.

miso    23.11.2009
no najlepsie 4 strom 2 konar 5ta riasa 4ta vlnka 16m a 32cm od brehu a samozrejme do vody o 12h a 4sekunde uspech zarucen nastraha tepsicka od velko popovicky kozel

mato cct    22.11.2009
resp. kde hadzat aby sa daco postastilo? niesom masiar, cisto na odreagovanie a nacerpanie novych sil zachytat si nejake dravce :)

mato CCT    22.11.2009
a co hovoria oresany na privlac takto na neskoru jesen na gumu? korytko relax a podobne?

skunq    20.11.2009
Pardon shadrap farba hp, dd, a vlastná výroba je banán a postavený z balzy podľa receptu p. Melenu. (chytej. cz). Dobrá technika. Doporučujem.

skunq    20.11.2009
umelinou myslím woblery Rapaly sú na orešanoch pomerne úspešné, hlavne shadrap dd vo farbe ht - večer, ale v poslednej dobe mi najlepšie funguje vlastná výroba - 8 cm banám vo farbe žltý základ, biele brucho a ostriežové pásy. Inak napr šťuka celkom dobre skáče na obyčajnú chrómovanú plandavku. A vážim 30 rokov. Toť vsio.

miso    19.11.2009
precital som tvoj podnet a neviem ci mas 5alebo105rokou myslel tou umelinou privlac to jest rapala,bliskac,tvister atd

Mates CCT    19.11.2009
Umelinu? to ako myslis? hm cize mas tu vofu uuuplne precitanu od a po zet co? :)

skunq    16.11.2009
Toš brate, na Orešany chodzím od časov, keď tam ešte len zatápali kroviny a bola to silno miestna voda. Pri tejto vode som doslova strávil detstvo. Miestni strýcovia ma učili loviť kapre a po čase som ja tých strýcov učil tahat umelinu. t.j nejakých cca 10 rokov

Cyprin Carp Team - Mates    08.11.2009
Squnk a ty tam uz kolko chodievas?

skunq    07.10.2009
Jedného času chodieval na Orešany jeden miestny dôchodca a hovorilo sa mu "pán karas". Tento chlapík si k vode nosil žiletku a keď vytiahol šupináča, odšmikol mu fúze a prehlásil: Jakého pekného karasa som chytil! Keď vytiahol lysáka začal nadávať jak pohan, lebo musel zapisovať a špekulovať. Tohto človiečika som tam už asi 3 roky nevidel. Asi sa zadrhol kosťou s KARASA.

Cyprinus Carp Team - Mates    05.10.2009
Squnk, ako krasne si to napisal, mraznickovy vsezravci :D

skunq    05.10.2009
To že je to pani voda znamená, že v okolí Trnavy krajšia voda neni, čo sa týka prostredia, teda zväčša a tiež to, že ryby tam majú relatívne pokoj. Čistou vodou som myslel to, že nikde inde okolo Trnavy som takú čistú vodu " na oči" ešte nevidel. Strúhankári sa tam nájdu, ale nieje ich tam toľko ako v okolitých vodách. Kapre ma moc neberú, som prívlačkár,ale s tými koreňmi máte pravdu - odpudzuje mrazákových všežravcov.

rybar    01.10.2009
na Bukovu nechodite??? tam su tiez pekne..len ze vacsina znich su vychyne

Cyprinus Capr Team-Mato    30.09.2009
a co sa tyka tych korenov na ktore vsetci nadavaju, tak ako moj kolega uz spominal- vdaka nim su tam take krasne ryby lebo sa tazko daju vytiahnut... a ta TOVAREN moze byt odstavena aj 50 rokov a ta voda cista urcite nebude a ryby tiez nie...

Cyprinus Capr Team-Mato    30.09.2009
boli sme tam aj tyzden ale aj 4 dni iba...a co sa tyka boilies tak vobec nestaci len to a byt tam tyzden....

rybar    30.09.2009
ja len na tuto priehradu....to staci chytat na boilies a byt tam tyzden ????kolko ste tam boli

Cyprinus Capr Team    30.09.2009
Skunq no co myslis preco je to pani voda? lebo tam su korene a stromy, keby to tam nebolo nebolo by to take ake to je lebo struhankary by vsetko vychytali a nebola by tam ani supinka

skunq    29.09.2009
H. Orešany sú pani voda, teda okrem koreňov, ktoré už aj tak idú vytáhnut. A tej Chemiky by som sa nebál, továreň je odstavená už 15 rokov. Voda jak lusk. Samá ščuka, samý zubatý.

Cyprinus Carp Team    29.09.2009
Ano ano RYBAR, tento rok sme boli na oresanoch prvy krat, neskutocne krasna voda ktoru sme si zamilovali, a uskutocnili sme este dalsie dve vypravy. Okrem tychto krasavcov sme nachytali este vela "feferonov" / kaprici do 60cm / samozrejme vsetko putovalo naspat do priehrady nech aj nabuduce mame kopec krasnych zazitkov :o)

rybar    28.09.2009
KRASNY KAPRY!! to ste fakt chytili na vn HO ??

Cyprinus carp team    27.09.2009
to kto povedal ze tam niesu velke kapre???treba vediet ako na ne...vsetky sme pustili a prideme si ich vytiahnut ked este podrastu o nejake to "kilecko".Velmi ma ale mrzi ze chcu tuto vodu vyradit z celoslovenskeho povolenia, co je skoda je to prekrasna voda, TAK SI JU NEPOKAZTE!!!!

Cyprinus    23.07.2009
Kapre teste sa, o chvilu sme taaaaam :P:P:P

nhl    18.07.2009
Máš to márne sumec ti nezaberie a aj keby tak ho nevytiahneš :D

lacko82    06.07.2009
ako je to na tejto vode zo sumcami?

kaktus    22.06.2009
keby tam bolo menej struhankarov a cyklistov...

Mato    23.05.2009
ktore su dobre miesta kde niesu korene???? a nechapem preco stale vytahujem 40-45 ked druhy chytia 50,60???? na co chytaju???

marian s    22.03.2009
odkaz pre abcd !!!- nekaz tento portal tvorcom s tým že sem zverejniš ulovok ktorý na tento revír nepatrí je to od teba úbohé......

Mato    09.12.2008
s tyma korenma to nie je az tak zle len treba vediat kam ist!!!!! ryby su tam pekne len ze su v zakaze

makač    24.09.2008
riko20, ked sa fotiš s rybou aspon si ju oplachni ,vyzera ako keby si ju zdolaval bez podberaka a tahal po zemi,žiadna ucta

nhl    09.09.2008
tak vypaseného kapra som tam ešte nevydel gratulujem

riko200    07.09.2008
na stratu montaze si naozaj treba zobrat iba pevne nervy, neotrhnut je skratka nemozne ale ryby sa tam daju pochytat naozaj krasne pokial je cln. Nadherna voda a pokusim sa nanu dostavat castejsie :o)

Maximus    02.09.2008
je to asi najlepsia voda v okoli bol som X krat v suchej aj na bolerazi ale nic poriadne som tam nechytil jedine tu sme zaciatkom sezony pustali 50-60cm kapre potom je to uz horsie vacsina ryb je vychytana ale kto caka tak sa docka ja som tu tento rok chytil 75cm amura . a s tymi korenmi to neni az tak zle treba vediet kde chytat :-D vzdy ked tam idem odtrhnem maximalne 3x aj to vlastnou chybou :-D

cccp    03.08.2008
vikendova rybacka - sobota za 3 a pol hodky 11 malych kaprov! nedela 1 maly kapor... plus cele ma to stalo x navazcov s krmitkami a hacikami... tie stromy su snad vsade. skusal som viac miest :(

Futbal1000    13.05.2008
Tato priehrada ma veľmi malo miesta na chytanie,je tu vela malych kaprov okolo 30-35cm.Je najkrajšia z okolitých priehrad.

kekso    05.05.2008
Co nahod to stratena montaz. Zatopene stromy mnozstvo korenov a prekazok skratka nechytatelna voda.

nhl    01.04.2008
Voda blízko chemickej továrne.Ryby asi nejedlé.Zarastená čo náhod to strata montáže.Veľmi pekné prostredie.

makač    22.04.2007
velmi pekna voda škoda že so zatopenym lesom za takych 20 rokov sa tam možno bude dat normalne chytat teras čo nahod to strata montaže vela štastia

SearCh    14.08.2006
no to treba potom aspon 50-100 m snury podla toho ako daleko chytas a kazdeho seknuteho kapra rychlo z clna zdolat ,)

skunque    12.08.2006
Fotky vyzerajú skvelo, len škoda, že to nikto nenafotil pod vodou. Je tam zatopený les. Neuveriteľné ryby, len sa nedajú vytiahnuť.