Revír VN Nová Ves nad Žitavou

Číslo revíru:
2-5100-1-1
Popis:Vodná plocha nádrže pri obci Nová Ves nad Žitavou.
Rozloha (ha):7
Organizácia:MO Zlaté Moravce
Okres:Nitra
Miera:podľa stanov
Účel:lovný
Druh povolenia:miestne a zvláštne
Užívateľ:SRZ
Charakter:kaprové vody
Dátum poslednej zmeny 17.01.2014
pridať pripomienku  |  pridať obrázok  |  pridať značku Google Earth

Galéria


Pripomienky

jozef    06.02.2016
xxxxxxx: podľa teba je lepšie zabiť rybu ako ju pustiť ?! čiže je lepšie ju zožrať ako by mala mať vpich v papuli, čo sa jej do 3 dní zahojí (keď použiješ sprej tak za 1-2 dni). Ja túto logiku nepochopím. Všetci bojujeme za to aby sa ľudia na Slovensku konečne naučili púšťať rybu a vážiť prírodu a aby sme si mohli ísť do prírody zachytať ryby a aj niečo chytili, a ty tu napíšeš, toto.

xxxxxxx    05.02.2016
Krasna voda škoda že v režime chyť a pusť nadherne zubače. Páni zo srz mali by sťe pouvažovať o zmene pripravili sťe privlačiarov a sumčiarov o prefektnú vodu . Kapre budu mať roztrhané papule total dopichané tak to už bude len parada.

Majo    09.08.2015
Pani moji toto je diskusia. Fazi - ty si presne príklad rybára akého potrebuje každé združenie. vyhodia ťa a ty sa nezamyslíš prečo tak urobili ale ukážeš im že máš väčšie gule a vybavíš si povolenku od pána veľkomožného. som rybár dva roky - povieš si hlavne ty Fazi čo mi ten ide do toho kecať. Stal som sa rybárom aby som deti zobral do prírody a trochu sa zrelaxoval. niečo sem tam chytil a naučil deti vážiť si prírodu a chrániť ju. Fazi neviem si predstaviť ako by som ich zobral k vode keby 1100clenov nevysedávalo po krčmách ale všeci by boli taký šikovný ako ty a mali by chatky pri vode. niektorý aj dve. Si hlupák a nepochopil si prečo si rybár. Ak si chcel byť mäsiarom a loviť ryby pre mäso tak choď napr do nórska, zamestnaj sa ako rybár na vlečnej lodi a môžeš párať ryby celé dni. to platí aj pre ostatných, neboj Fazi niesi jediný v ZM ktorý si takýto zadubený a hlúpi egocentrik. Stretol som raz na rybách jedného staršieho pána. prišiel rozbalil si udice, nahodil po20min chytil kapra. nahodil znova o 20min zbalil keď druhého nechytil a išiel domov. náhodou som prišiel na ryby aj na druhý deň a znova to isté, ten istý pán a ten istý postup. tak sa ho pýtam. Ujo to tak ľúbite kapra že chytíte a vždy ho zoberiete. "ale nie, ja mám doma plný mrazák rýb ale čo s tým mám robiť keď som ho chytil a zaplatil som si to?" toto trvá do júna max júla a potom mi rybári vysedávame pri prázdnych rybníkoch. Podľa mňa je blbosť aby sa združenie dohadovalo z jednotlivcami ako je nafúkaný egocentrik Fazi ktorý che každému ukázať kto je on. a je tiež hlúpe si kupovať povolenku na mäso. Aby som naplnil mrazák. Sa zamyslite páni rybári a bez urážky hlavne tý starší či nie je lepšie sedieť pri plnom rybníku a tešiť sa zo záberov ako chodiť na ryby len 2mesiace v roku. Fazi a ak by si mal náhodou chuť aj mne ukázať kto si a aké máš gule nie je problém. Daj mi mail a ja ti pošlem svoju adresu. Lebo to že mám rád prírodu a neplienim ju ako ty a tebe podobný a nepotrebujem mať chatku vedľa vymretého rybníka ktorý som sám vychytal do čista neznamená že nemám gule!!!

fazi    09.10.2014
občan prepáč ale nic toho kreténa sa od tvojho odlišuje len tím číslom 2, v zápale hnevu som to prehliadol. Ešte raz sa ti ospravedlňujem a stým ostatným čo píšeš úplne súhlasím.A ešte som zvedaví ako chce RS skontrolovať šariny okolo večšej časti jazera keď aj teraz stým ma problém.Petrov zdar!

obcan    26.08.2014
FAZI:Ja pod menom obcan som nikoho neosocoval/obcan2 je niekto iny a suhlasim ze bez dokazov netreba osocovat nikoho/, len som poukazal na debilne komunisticke praktiky mo srz, ktory namiesto chlapskej dohody s miestnym rybarom /asi s tebou/ to dotiahli az k navrhu zmeny sposobu lovu na CHaP v pocte hlasov 40 rodinnych prislusnikov z vyse tisic clennej zakladne. A este sa musim pridat na tvoju stranu. Najprv vsetci boli mudry ohladom chytania z clna a teraz ty najvacsi kritici tam chodia z clnov vlacit. PS: Chyt a pust na vode s najvacsim vyskytom dravcov na m2 je debilina. O dva tri roky sa uz nebudu mat s cim odfotit, cela osadka kaprov posluzi ako super potrava pre sumcov. PETROV ZDAR. Apropoo: Co keby aj polovnici uzakonili ChaP? Budu nahanat zver a kricat DOLe dole dole ?? :)

fazi    18.08.2014
občan si takí jebnutí ako tvoj nik . Čo si to vôbec dovoluješ? kedy si ma ty alebo niekto iný videl chytať cez zákaz.Keď si chlap odhal svoju totožnosť vysúdim s teba aj gaťe TY POTKAN. Možno keby si tu bol ty tak bi si pytlačil a prteto to tvrdiš o mne. PODĽA SEBA SUDIM ŤEBA pravda ty necivilizované hovado.Závisť s teba až srší, ja za to nemôžem že ty tam chatku nemáš, mal si biť šikovnejší a nevysedávať po krčmách možno bi si nato mal .

obcan    30.05.2014
Opravujem informaciu k počtu platnych hlasov 40:13 v prospech navrhu chyt a pust. Všetci zo Zlatých Moraviec. Z vyše 1100 členov 40 za a je to schválené. To uz sme fakt taký sprostý? ????? CHCE TO MIMORIADNU SCHODZU A HLASOVAŤ FÉROVO! !!!!!! Paradox je to že aj keď sa to nachadza v Nitrianskom okrese, zlatomoravcania o tom rozhoduju!!!! Zakazme chytat na Domaši, aj tak tam nechodime.....no nie?? Nikto si neuvedomil, že najbližšiu priehradu budu vypúšťať minim.na rok. Ktorý dochodza bude slapat na bycikli 30 kilometrov k najbližšiemu jazeru keď si bude chcieť chytiť vianocneho kapra..???

obcan 2    28.05.2014
Proste s nasim rybnickom je to tak. Asi bude najlepsie vziat im tento rybnik a zalozit vlastnu dedinsku organizaciu. A to este nebudem hovorit o masiarovi, ktory cely rok byva v postavenej chatke na brehu rybnika, kto ho kontroluje ? Chyta ryby pocas zakazaneho obdobia, a kolko ryb este vyvydraci aj pocas sezony a ktomu ma vraj ministersku povolenku... nema ziadnu uctu... ak dali zakaz chytat z tej strany preco ho neponechali, a v oblasti jeho chatky natiahnut drot. A ten vychytralec M.K. co tam chcel robit biznis s prenajmom mol, toho by bolo tiez najradsej kopat do zadnice az am odkial prisiel... aj to by bolo vsak asi malo

občan    22.05.2014
Nova ves nad Žitavou. ..Pribeh o tom , prečo chodiť na výročné schôdze. Toto jazero ma byť od budúceho roku chyt a pust. Viem že viacerí su aj za takéto vody, ale osobne ai myslím že by mali o tom rozhodnúť členovia. Však aj rozhodli..aj takto sa to da legalne : V POZVANKE NA VYROCNU SCHODZU SRZ MO ZL.MORAVCE V PROGRAME ANI ZMIENKA O NAVRHU. Z VYSE 1000 ČLENOV SA ZUCASTNILO NIECO OKOLO 200 vzhľadom k obyčajnému programu. Behom schôdze ani zmienka o navrhu chyt a pust.Po odchode pcca polovice členov ako posledný bod otvorili temu chyt a pust, keď uz boli pritomny hlavne vedeniu lojalny členovia. Kocúrkovo ako sa patrí. Chuť a pust schvalene pomerom cca 70:30. Prečo o tom bode programu nik nevedel???? Je seriózne aby sa takto dôležitá zmena hlasovala pri účasti zlomku členov? Apropooo....To jazero sa nachadza cca 30 kilometrov od Mo Srz. Hlasovali väčšinou ľudia, ktorí tam ani nechodia. Keď budem mať čas, tak napíšem celý príbeh o tomto jazere. Celé sa to deje z jesitbosti vedenia, ze vylúčení člen tam stále chytá ryby na ministersku povolenku...Tešte sa na príbeh ...taha sa to 5 rokov.

občan    22.05.2014
Nova ves nad Žitavou. ..Pribeh o tom , prečo chodiť na výročné schôdze. Toto jazero ma byť od budúceho roku chyt a pust. Viem že viacerí su aj za takéto vody, ale osobne ai myslím že by mali o tom rozhodnúť členovia. Však aj rozhodli..aj takto sa to da legalne : V POZVANKE NA VYROCNU SCHODZU SRZ MO ZL.MORAVCE V PROGRAME ANI ZMIENKA O NAVRHU. Z VYSE 1000 ČLENOV SA ZUCASTNILO NIECO OKOLO 200 vzhľadom k obyčajnému programu. Behom schôdze ani zmienka o navrhu chyt a pust.Po odchode pcca polovice členov ako posledný bod otvorili temu chyt a pust, keď uz boli pritomny hlavne vedeniu lojalny členovia. Kocúrkovo ako sa patrí. Chuť a pust schvalene pomerom cca 70:30. Prečo o tom bode programu nik nevedel???? Je seriózne aby sa takto dôležitá zmena hlasovala pri účasti zlomku členov? Apropooo....To jazero sa nachadza cca 30 kilometrov od Mo Srz. Hlasovali väčšinou ľudia, ktorí tam ani nechodia. Keď budem mať čas, tak napíšem celý príbeh o tomto jazere. Celé sa to deje z jesitbosti vedenia, ze vylúčení člen tam stále chytá ryby na ministersku povolenku...Tešte sa na príbeh ...taha sa to 5 rokov.

Sp.    23.03.2012
pozor! voda už nie je celozväzová, ale už len miestna !

skiter    22.03.2010
Da sa na tejto vode aj byvakovat? Ako je to so zakrmovanim pomocou clna?

nasrot    24.07.2008
Da sa dostat z druhej strany od chatiek nejak autom az k vode ?

nasrot    13.07.2008
A ako je to z oznacovanim lovneho miesta(boje) na vodach do 10Ha. Podla mna je to povolene.Alebo nie.....????

nasrot    10.07.2008
Marian S uz je to tu spomenute.Citaj celu diskusiu

marian s    08.07.2008
pani- nerybary zrejme manekini fotiaci sa za kazdu cenu ked uz mate take ulovky zverejnite ich na revir kde sa to ulovilo jedna sa o 6 a 7 obrazok toje ? s jeset.a ? sciernimy okuliarmi a v usiach kariky.P.S. neblafujte sa !!!

prut    03.07.2008
maroš:Dík za upozornenie:Máš úplnú pravdu vyvážať a zanášať návnadu a nástrahu je povolené vo vodách väčších ako 10ha.Prepáč zle som to tam podal.Po novom je to teraz tak.Predtým sa mohlo loviť z člna na vodách nad 10ha,ale vyvážať aj na vodách pod 10ha.

maroš    02.07.2008
prut-ty nemaš pravdu.čln smieš použiť na vode len nad 10h. a na tejto vode organizacia toleruje čln pri love sumcov. sice nechapem z akeho dôvodu...

Mário    30.05.2008
Neboli ste to tam pozret teraz volakedy v poslednej dobe??? Ja som sa dopocul ze rybari su tam uz tyzden so stanmy a zakrmuju.

prut    16.05.2008
Nasrot: Pekné zábery čo si tu zverejnil. OK.

nasrot    15.05.2008
Bitko ja som neni az taky znaly zakonov ako ty ale mi vsetci vieme ,ze si zhltov celu knihu Ustavy SR.A este som sY vsYmol ,ze sY asY ucYtel gramatYkI. prut : dakujem a vies to isto?lebo nerad by som bol aby mi tam zebral nejaky porybny papire .

prut    13.05.2008
Bitko: S tým zavážaním nástrah a návnad nemáš pravdu a zbytočne chlapca mýliš.Do 10ha sa nesmie prevádzať lov z člna.

Bitko    13.05.2008
NASROT: Podla zakona c.185/2006 par. 17 odst. 8, je zavazanie a zanasanie nastrah a navnad zakazane na vodnych polochach do 10ha - ale to by si mal vediet ked si "rybar" Jakub Pytala: ch"I"tat sa pise s "Y". Kedze chodis na ryby sam, je zrejme, ze si skolopovinny a tam si sa to mal naucit...

nasrot    11.05.2008
Chcel by som sa spytat ci sa da na tomto reviry vyvazat na clne.Dakujem

Michala    24.03.2008
Prosím pomôžte mi.Chodím s rodinou na královú je tam krásne ale potrebovala by som tam nejaký ten kontakt. Pretože viem že je tam také pohostinstvo aj s takýmy mini bunkami a dá sa tam prespať. To pohostinstvo je hneď vedľa toho jazera tak ak viete prosím pošlite mi ho.

Jakub Patyla    21.03.2008
Kolegovia ja tam chodim do rybarskeho tabora kazdy rok a na toto jazero chodime chitať je tam pristup v pohode na aute je to kusok od hlavnej cesty a v strede je taky ostrovcek a tam je po prsa vody je pravda ze minuly rok bola hladina nizsie asi tak o meter ale to nevadilo my sme teda chitaly tam kde bola niekedy voda a isly tam kapry jeden za druhym aj ked som tu vodu najprv nepoznal nemal som ani zakrmene ani som nevedel naco tam mam chitať potom som skusil medovy pukanec a jahodovu tu gulicku taku penovu a najprv kaper 38cm to bolo nic to bol prvy ale potom to islo stale hore a hore a moj najvecsi tam bol 82cm to viete stasti a od tedy tam chodim do tabora do jelenca to je 16km od toho jazera

Mário    14.03.2008
Zle pochopená pripomienka, pozadie jesetera, kapra Jelka, 300 metrov od hlavnej cesty, prístup v pohode s autom, snímky revírov Nová Ves 100 metrov od hlavnej cesty ZM-Vráble.

rasťo    01.03.2008
Mário prosím Ťa aký je tam prístup s autom, chcel by som tam ísť chytať. Voda vyzerá fakt super,

Mário Šálka    01.03.2008
Tie posledné dve fotky (kapor a jeseter z 15.9.2007) sú neni z tejto vody. Ja to tam poznám pretože tam chodievym na ryby. Tie dve fotky tam dal niekdo pravdepodobne omylom. Tie ostatné fotky sú z toho rybníky.

rasťo    29.02.2008
Nevien Ti povedať. Vyzerá to podľa fotiek krásne. Mám rád lov skoro v divočine s malým tlakom lovcov. Nie každý totiš dokáže žiaľ bohu pustiť chytenú rybu aj späť. Čo je škoda.

kapor    26.02.2008
dobre sa tam chytaju ryby???

rasťo    22.02.2008
Páni prosím Vás kto poznáte túto vodu prosím Vás aký je tam prístup? a ako je to s bivakmi? Voda vyzerá byť príjemná tak by som ju skúsil.

Bitko    27.01.2008
LACO, VLADO: Ked ukazujete ulovky zo sukromnej vody, tak sa nechvalte ze ryby boli chytene na zväzovej vode. Chytat na zväzovke je nieco ine ako v bazene plnom ryb. Len tak

maroš    09.05.2007
Zlaté Moravce su okres Organizácia: MO Zlaté Moravce Okres: Zlaté Moravce