Revír Cirocha č. 1a
Číslo revíru: | 4-0260-1-1 |
Popis: | Čiastkové povodie rieky Cirocha od ústia nad mestom Humenné po štvrtý splav ( odberné miesto vody pre závod Vihorlat) v meste Snina. |
Rozloha (ha): | neznáma |
Organizácia: | MO Snina |
Okres: | Snina
|
Miera: | podľa stanov |
Účel: | lovný |
Druh povolenia: | celozväzové kaprové, miestne a zvláštne |
Užívateľ: | SRZ |
Charakter: | kaprové vody |
Dátum poslednej zmeny | 17.01.2014 |
|
Galéria
Pripomienky
Mudler 31.03.2012 | |
dusan - aj pre mna to bolo prekvapenie |
dusan 27.03.2012 | |
pekny, nato ze prvy toho roku, este z tej velkej vody |
dusan 01.01.2012 | |
sekol som sa: cirocha č. 1b , stava sa :D |
dusan 11.12.2011 | |
zabudol som, že pstruhový lovný :D takže by si asi niektory mali zopakovať pravidla lovy na pstruhovej vode a nepobehovať s červami a ničim podobným na udici :D |
dusan 11.12.2011 | |
Cirocha č2 revír č.4-0261-4-1
od 4 splavu nad mestom Snina po teleso hradze VN Starina-by to tu trebalo upravit |
jozef 20.10.2011 | |
V ciroche máte nádherné skor pre nadherné potočáky no krajšie pstruhy som ešte nevidel |
masterofsalmon 03.09.2011 | |
mudler...very nice |
Mudler 08.08.2011 | |
dopocul som sa ze bola na ciroche chyena hlavatka nepoculi ste o tom nieco?? |
dian 11.06.2011 | |
sa nesmej pushkin a pekne uc sa chytat. kolko kilogramov bude mat popis k fotke,ked skutocne odfotis 38cm potocaka? |
Mudler 08.06.2011 | |
pushkin nic proti ale mohol by si to vysvetlit |
pushkin 08.06.2011 | |
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
to je jedno 04.06.2011 | |
puskin 03.05.2011 : ze 38cm a 34cm? nebud smiesny a nedavaj fotky jednej slabej tridsiatky s dvoma mierami...fakt to nechapem, milion fotiek ale okrem toho masterofsalmon asi nikto nepochopil pointu tejto stranky. este mudler dal par peknych fotiek,ale nemusel by to prehanat |
Mudler 07.05.2011 | |
pushkin sak v pohode ..ja len ze sa az velmi podoba kresba bodiek ale to je jedno nakoniec...ryba plave rybar stastny ..co viac si mozes priat |
pushkin 05.05.2011 | |
hehe mudler on nepodrastol hehe to je uz iny :D |
Mudler 04.05.2011 | |
pushkin pekny pstruh ...vidim ze ti ho nikto nezobral a ze tam plava furt..tipnem si ze ked ho chytis tak je to ako stretnutie s kamaratom...xD a nevadi ze podrastol z jedej fotky na druhu o 4 centimetre ..hlavne ze plava dalej |
pushkin 24.04.2011 | |
Velmi pekne posledne fotky mudler :D a super komentáre (lipen chce nieco povedat, dufam ze to este niekomu povie alebo mne nabuduce) tak sa ma spravať kazdy sportovy rybar a milovnik prirody :D vsetci si s teba mozu brat priklad :D vidno, ze si rybár na úrovni :D nech sa ti darí.... |
Mudler 16.04.2011 | |
az som zvedavy kolko pstruhov zostalo po dnesku v ciroche...... |
Mudler 12.04.2011 | |
pushkin neboj sa ..raz to pride ...ale dufam ze toti dedkovia s hlistami nam nevylovia vsetky potocaky...ked hej ta pojdeme a pobijeme šickich:):) |
pushkin 10.04.2011 | |
pekne foto mudler ale ja na prveho lipna v tomto roku este len cakam .-) |
volosin.j@gmail.com 31.03.2011 | |
chlapci predavam musky keby ste niekto mal zaujem vsetky suche,mokre, nymfy na cene sa dohodneme |
Mudler 18.02.2011 | |
mastero ale ja som muskar a to musim chodit po vode inac to nejde alebo velmi tazko pri technike ktoru som si na ciroche oblubil a voda je svinsky studena ale nezamrza to je zvlastnost tejto zimy...co vies mozno tam hore na starine chlopy leju ukrajinsku palenku do vody tha zato nezamrza:):)xD |
Mudler 18.02.2011 | |
mastero ale ja som muskar a to musim chodit po vode inac to nejde alebo velmi tazko pri technike ktoru som si na ciroche oblubil a voda je svinsky studena ale nezamrza to je zvlastnost tejto zimy...co vies mozno tam hore na starine chlopy leju ukrajinsku palenku do vody tha zato nezamrza:):)xD |
masterofsalmon 18.02.2011 | |
uplne v pohode,len vediet o jame kde zimuju a ide to...aj mrena sa da chytit,aj ked som sekol len jednu a aj ta mi to utrhla,ale to je dan za osmicku nadvazec |
Mudler 18.02.2011 | |
hmmm mastero podla tej fotky by asi nebolo na skodu zahajit sezonu na ciroche uz teraz..... |
Mudler 28.01.2011 | |
pushkin sak dakedy mozeme ist na nich spolu...ked chodime na tote iste miesta |
pushkin 28.01.2011 | |
neboj mudler je to ten, ktoreho som pridal hehe vyzsie na fotke tak vo vode ho drzim :D samozrejme plava si tam dalej :D :D |
Mudler 27.01.2011 | |
pushkin pod tym trstim na lavo vedel minuleho roku zbierat pekny lipen 35+ dufam ze tam este je ale inac v meste len plosky.... |
masterofsalmon 21.01.2011 | |
hovno : aj ja by som rad vedel ako som ti ukradol udicu :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ale vzhladom na tvoj pravopis a znacny inteligencny potencial je to posledne co napisem k tejto tvojej traperine |
Jožo 20.01.2011 | |
Jasné že je to fotka fotená pri píle naozaj ti ujebal udicu a ako. |
hovno 20.01.2011 | |
niesi sfoteny pri beky ? a tota cisterna sušička abo čo to je čo z nej vypušťaju červenu vodu do cirochy neni pri beky ? a sa pozry co držiš v ruke ty kokot lebo totu udicu aj navijak som kupoval ja |
Mudler 20.01.2011 | |
chlapi neviem o co tu ide a nechcem sa nikoho zastavat ale ...ked by aj boly fotky z cirochy nad starinou tak co ved tam nemusel chytat.aj ja som sa tam bol minule pozriet a ryby som nechytal .a medvediu stopu je mozne najst aj na tretom splave nad sninou |
masterofsalmon 19.01.2011 | |
hovno:pekne si vyjadril,co mas v tom ubohom obale na krku.debilko,ja som nikdy nemal potrebu cudzej udice a tvoja znalost reviru je obdivuhodna,nakolko tu neni ziadna fotka z beky :D k tej starine sa ani nevyjadrujem,si vrcholne trapny... vytiahni si hlavu zo zadku a spamataj sa,lebo ma zacinas srat blbecku |
Mudler 15.01.2011 | |
ved naco mu 10 pstruhov denne ked s nimi potom bude krmit macku abo svinu??? to radsej nech ich zozere vydra abo kormoran |
ixo007 15.01.2011 | |
vv-pocuj u nas v BB sa ani neoplati brat pstruhova pretoze tu ich chytis tak maximalne doobeda po spusteni sezony.Vies to je vsade tak aj sused ma rad ryby tak preco by ich nezobrali aj 10.Je vela rybarov ktorym sa musi povolenka vratit a neberu to ako konicek a sport.PS:RYBA je kamarat a kamarati sa nejedia! |
vv 14.01.2011 | |
Nechápem jednej veci prečo dennodenne chodia k vode ludia ktorí skryvaju ryby po čižmách a po kriakoch čo v tom vidia z vlastnej skúsenosti viem len jedno že ty najväčši hajzlici su aj najväčši pytliaci pretože maju IQ na urovni 10 ročneho dieťaťa a dalej sa nemenia pohnut preboha ved dospely rozumny chlop nebude brat každy den od vody 10 pstruhov a skryvat ich po čižmách.. |
hovno 14.01.2011 | |
masterforsalmon takže ty si na starine nikdy nechytal a totu udicu aj z navijakom mas odkial co si z nou pri beky sfoteny z pici ? chujov možeš robyt z rodičom nie znas len sa pekne pochval skadial ju mas a niechcem pocut sracky tipu že si ju od dakoho dostal alebo kupil |
Mudler 05.01.2011 | |
sak vecina nas sportovych rybarov by dalo najradsej pstruhovku od spoju s pcolinkou ale to by ty starsi dedkovia-mäsiary museli kupovat pstruhovku bo oni bez pstruha na masle nevedia zit....a na schodzi ich musime prehlasovat |
pushkin 04.01.2011 | |
no to by bolo fajn hoci ja by som dal pstruhovku uz od mosta pri kruhovom objazde alebo od sutoku s pcolinkou..... moj nazor |
Mudler 29.12.2010 | |
Dopocul som sa ze sa na ciroche bude robit ichtiologicky prieskum a podla jeho vysledku ba sa mala konecne cirocha od 3 splavu hore stat pstruhovkou ale az v sezone 2012 |
Mudler 09.12.2010 | |
tak a je to tu mame v snine zase kormorany a je ich pomerne dost odhadom tak 60ks dufajme ze cirocha zamrzne a tie svine pokapu od hladu
|
Mudler 13.11.2010 | |
je to svinstvo maju na to povolenie a roby to povodie bodrogu a hornadu a strk ide na podklad pod bazeny a osobnee by som bol za ked by z pracamy pockaly az do leta ved radsej viac pstruhov jak rybniky |
Mudler 13.11.2010 | |
kubo ja som uz upovedomil ryb straz aj hospodara ked tazili v meste pri skvarovom ihrisku a ked tam prisli uz tam nikto nebol zdrhly hajzly |
kubo 13.11.2010 | |
Masterofsalmon skus kontaktovat www.sizp.sk mohli by ta informovat ci je mozne v danej veci nieco robit, taktiez upovedom Mo SRZ Snina mali by sa ako uzivatel reviru starat o ochranu pôvodného genofondu ryb. Na ktorom useku robia tu tazbu?
|
masterofsalmon 12.11.2010 | |
ako to ze vlacia cez neresiska drevo LKT-ckami ma serie uz dlhsiu dobu,ale tymto ma uplne zaklincovali.a tym ze ma tam kokot zaostaly nahanal,ze co ho fotim vo mne vyvolalo dojem,ze to nebude nic v sulade so zakonom...banda darebakov |
masterofsalmon 12.11.2010 | |
to nie je ziadna regulacia,to je proste cierna tazba strku a devastacia najvacsieho neresiska na ciroche.ja uz sa k tomu ani nevladzem vyjadrit |
Mudler 12.11.2010 | |
mastero perfektna fotka a uz ma stym vasne seru maju nato povolenie????,uz som ich raz hlasil ale hned sa po nich zlahla zem ved na ciroche nebooli take povodne zeby sa musela regulovat |
puschkin 14.10.2010 | |
pekne fotto mudler, len tak dalej... Nech ziju sportovy rybári a ty ostatný my mozu skocit na ..... |
Mudler 14.10.2010 | |
marek adamek dakujem za gratulaciu.........ta rybacka bola skvela zda sa mi ze je v ciroche viac lipnov a pstruhov ako minuleho roku.....som velmi rad ze tato voda ma este take miesta kde chodia poctivy a sportovi rybari ktory ryby pustaju |
Marek Adámek 13.10.2010 | |
Krásne fotky a krásne lipne :) .... gratulujem....musela to byť bomba rybačka :) |
Mudler 04.10.2010 | |
mastero viem ze to co napisem pohorsi vela ludi ....taka ryba uz nema v rieke z chovne ho hladiska ziadnu hodnotu iba ked sportovy zazitok .nechcem tu navadzat ludi aby braly kapitalne ryby ten jalec nou jednoznacne je...ale nema vyznam drzat take velke ryby ani pstruhy nad 50cm |
masterofsalmon 04.10.2010 | |
mudler : skodna ci neskodna,nemam srdce vziat takej rybe zivot.predsa len sa to tu jalcami nad 40 nehemzi ako kedysi a rad by som este chytil v buducnosti aj nejakeho cez 50... |
Mudler 03.10.2010 | |
mastero dufam ze si toho jalca nepustil lebo to je uz skodna..ale inac prekrasna ryba |
Mudler 03.08.2010 | |
pushkin ten mensi odisiel iba s napomenutim ale ten vacsi mal 15 ale neviem co snim bude ale pochybujem ze pojde do olepsovne |
pushkin 27.07.2010 | |
hehe v ciroche nad ploskou asi nikdy nevyhras hehe a co sa stalo s tymi ciganmy |
Mudler 16.07.2010 | |
VYHLASUJEM VOJNU PLOSKE KTO JE ZA???? |
Mudler 16.07.2010 | |
viete cim to je podla mna.NA VINE JE PL0SKA ktora zerie chlebik pstruhom aj lipnom .Trebalo by na schodzy nejako ziskat vynimku na lov tejto ryby ved aj tak nic z nich.asi za den som v meste chytil 320plosiek pasavych |
Mudler 16.07.2010 | |
mastero nemas nahodou pstruhovku lebo ja hej a na hornej casti pcolinky chytam pstruhy nad 50cm na ciroche je dost potravy pre pstruhov a lipnov |
masterofsalmon 15.07.2010 | |
tak kazdym rokom tu chytam mensie a mensie ryby.sice som toho vela tuto sezonu nenachodil,ale najvacsi bodkac mal 38cm a prisiel mi ako rarita.minulu sezonu ich este bolo vcelku dost cez 40,tak som sa nich tesil,ale ked clovek na osvedcenych jamach taha 25-ky,tak to asi vzdam.neviem no,mozno je to uzivnostou toku,ale povedal by som ze pstruhy cez 50cm sme uz na tejto rieke dochytali :( |
Mudler 11.05.2010 | |
REMAKE-v sobotu na zaciatku rybarskej sezony na kaprovych jazerach uvidite na rybnikoch ze 90 percent ludi budu brat vsetky mierove ryby co chytia.ja tam asi nepojdem lebo nebudem podporovat navalovy az masovy rybolov pojdem racej na nasu cirochu na ktorej uz bude pokoj |
Mudlerf 11.05.2010 | |
v sobotu na zaciatku ryb sezony na jazerach uvidite na rybnikoch masiarov ja osobne nepojdem chytat a myslim ze vacsina SPOTOVYCHrybarov |
Mudler 28.04.2010 | |
ta straz bola nahoda mate pravdu trebalo by tam dat nejakych zodpovednych a neskorumpovanych ludi..... ale som rad ze zo stariny vypustaju velku vodu pretoze pstruhy niesu velmi aktivne a ty ktory si chcu zachytat tak si zachytaju vlete a ked sa otvoria kaprove stojaky na ciroche zostanu ozajstny oddany muskary,privlaciay-pstruhary |
mojemenoniejedolezite 28.04.2010 | |
Mudler:A čo že poznáš stráž ved to su ešte väčši pytliaci jak tote detiska. |
R@do 28.04.2010 | |
Chcem len k tým pečunkárom povedať že niektorý pritom dospelý chlapí zoberu za rok aj po 60 pstruhov a im je jedno či ma 20-15 cm narve ich do čižiem a chytá ďalej . Minuleho roku som zobral jedneho pstruha a keby som mal zo závisti pred druhymy brať všetky pstružiky tak si poniektorý ani nezachytaju. |
Mudler 04.03.2010 | |
mam troch svedkov a jedneho clena ryb straze ze plave dalej
|
mojemenoniejedolezite 03.03.2010 | |
for mudler: sa pzri na obrazok cislo 113 ako tam ukazujes pstruha co si chytil na splave v Stakcine, tak sa pozri aj na seba! verim tomu, ze aj ty beries ryby od vody a nepustat vsetko spät. |
Mudler 03.03.2010 | |
MASIARY .Pushkin si to vystihol najma pocas cca 1.oktobra tahu pstruhov hore prudom na splavoch ich je poblud a takmer vsetci tlacia do igelitiek potocaky aj pod 20cm ved to je ubohe a nespravodlive ked my privlaciari a muskari sa musime trepat po hustinach za peknymi rybamy |
pushkin 02.03.2010 | |
Suhlasim mudler, ale to by najprv museli zmenit nazor miestny nie rybary ale masiary
|
Mudler 02.03.2010 | |
je to velmi smutne ....ale v ubli na ublianke sa v priebehu roka bude robit pstruhovy rybnik takze by bolo dobre pokial chceme chytat vacsie pstruhy aby bol bud tenn rybnik CHaP alebo nejaka cast cirochy |
pushkin 01.03.2010 | |
Som velmy sklamany, ze sa na vyrocnej schodzi neoduhlasil navrh na zmenu revira Cirocha v jej hornej casti na pstruhovy revir. V hornej casti zije 95% lososovytych ryb a je nezmysel obhospodarovat takuto vodu ako kaprovu, dufam ze sa rybary konecne nad tym zamysli a coskoro sa to zmeni. bol by som velmy rad.... |
pushkin 25.01.2010 | |
Táto voda ide fakt dole vodou! :-( |
Grizzly 18.12.2009 | |
Prosim vas viem ,ze vas tu je dost privlaciarov su na Ciroche v jej najspodnejsej casti zubace??? |
Mudler 18.10.2009 | |
Mastero s tými pstruhmi mas pravdu ale na niektorich zabudnutich miestach sa da chytit lipen do 40cm |
masterofsalmon 09.10.2009 | |
Jakub ma pravdu,pstruziky do 35cm su aj v skaredych reviroch.Je to proste ubohy stav prekrasnej riecky!!! |
Mudler 24.09.2009 | |
Jakub nemáš pravdu na niektorých miestach sa stále dajú chytit pekné lipne aj pstruhy.
|
Jakub 22.09.2009 | |
Musim smutne konstatovat ze v Snine sa vam uspesne podarilo vykantrit pp aj li gratulujem detiska len tak dalej... |
igor v. 05.09.2009 | |
Mastero idz už daco lapac by si mohol fotečku šumnu rucic na net, by šme še mohli potešic! Vážne ,už sa teším na dalšie tvoje fotky ,tak lapaj a foť. Mimochodom ,Masterofsalmon je krajšie ako Masteroftrout. |
Mudler 02.09.2009 | |
pre XXX:Newem preco som trapos ked na ciroche okrem mastera (nechcem nikoho urazit)nkto nechyta vacsie pstruhy.Som zvedavy ake ryby chytas ty .
|
xxx 02.09.2009 | |
nechcem nikoho chváliť,lebo nepoznám ale pre mňa je masterofsalmon najväčší rybár v Snine.A NIKTO z týchto tu ... to nezmení. maestro teším sa na ďalšie fotky |
dian 02.09.2009 | |
beast-master mal pravdu... MOS si trieda!!!keby boli všetci ako Ty,tak možno sú ešte na Ciroche ryby |
xxx 02.09.2009 | |
mudler je trapoš! mal by si nechať fotky násadových rýb doma v compe(a ked už,tak aspoň trochu ryb. etiky človeče) WAKE UP |
masterofsalmon 01.09.2009 | |
pomôžte Páni plavačkári: čoho a koľko do krmiva proti ploskám? please :( |
pushkin 01.09.2009 | |
bolo by fajn ak by dali tuto cast Cirochy za pstruh. revir :D:D masterfo klobuk dole si skvely rybar :D |
masterofsalmon 26.08.2009 | |
rieku to už síce nevzkriesi, ale snáď jej to aspoň trochu pomôže(bol by to prvý krok ochrany voči buranom) |
Mudler 24.08.2009 | |
Myslíte si ,že ked nabudúcu sezonu Cirocha bude po spoj s Pčolinkou pstruhová voda bude to lepšie???????????
|
Mudler 19.08.2009 | |
Vobec niesi Divný.Nech sa ti darý. |
masterofsalmon 18.08.2009 | |
A "ostatným" prajem aby raz zažili pocit z pustenia 50-ky... za ten stoja všetky tie kilometre a hodiny... Tí ktorí vedia o čom točím mi dajú za pravdu,že človek zabudne na foto...a keď nie, tak som divný... |
masterofsalmon 05.08.2009 | |
Diky chlapy,už som tu potreboval názor vyspelejšieho rybára. Vám nech sa darí viac |
igor v. 17.07.2009 | |
Pre masterofsalmon:V prvom rade som nemal ani najmenší úmmysel na Teba kydať.Máš tu krásne fotky,či už priamo z vody,alebo s náčiním,fakt radosť pozerať.Práve preto ma táto fotka od Teba dosť prekvapila.Nebola vtom žiadna závisť.Nech sa Ti aj ďalej darí! |
Vojto 17.07.2009 | |
Mastero nič si z nich nerob za šikovnosť sa platí aj takáto daň.Nech sa ti naďalej darí lebo Cirocha je ťažká voda. |
masterofsalmon 17.07.2009 | |
ok beriem.ten vypitvany mal tu rotacku medzi ziabrami a aj napriek mojej snahe to jednoducho nerozchodil. keby som bral take % ulovenych ryb ako moji okydavaci, tak nemaju co chytat (aj ked do 30 cm tam budu snad vzdy). |
pushkin 12.07.2009 | |
tie pstruziky mozu byt skludom zive ale nieje dobre drzat ich celu rybacku v podberaku a na konci ich sfotit, inac si to newem vysvetlit :-)) |
Mudler 08.07.2009 | |
Tie pstrúžiky sú živé (pokial ich niekto ako ty nezobral) mam na to svedkov a navyše nedavam na internet fotky vypitvaných rýb.
|
igor v. 08.07.2009 | |
Pre masterofsalmon: Na Ciroche berú na rotačku vypitvané ryby? |
beast_master 07.07.2009 | |
Neviem - nemám rád ľudí, ktorý sa nevedia správať k prírode - potočáky, ktoré majú tak max. 27 v tráve, v ruke - stlačené brucho, zafúlaný od trávy - choré hlavy ste!!!!
Ja si ryby tiež zoberiem - ale beriem len granuláče - Duhák a Sivoň a zďaleka neberiem všetky! Potočáka a Lipňa neberiem vôbec! |
masterofsalmon 06.07.2009 | |
to mudler: nestrápňuj sa ty "gentleman". tie chúďata drobné v podberáku sú živé asi ako Michael Jackson |
Mudler 06.07.2009 | |
Ja som rybár už štyri roky a rybu som si od vody ešte nezobral
|
R@d0 05.07.2009 | |
muchy si viažem sam..neviem ako vy ale podla mna je to bieda hoci tych malych pstružikov je vela ale chytit pstruha nad 40cm je rarita..tento rok som zatial z Cirochy nezobral ani jednu rybu.. |
Mudler 27.06.2009 | |
ja vsetky ryby pustam |
mirec 22.06.2009 | |
to mudler: tych mini pstruzikov je mi ozaj luto(o 2roky by to uz boli pstruhy),ale vam je jedno ze o par rokov tam uz vacsie nebudu(ak vobec nejake). |
grimaso33 21.06.2009 | |
Mudler nie na plavanu len velmi malo, najviac privlac ale pokial sa neda na privlac tak plavana,ale to vecsinou len v jari, preco sa pytas? |
Mudler 13.06.2009 | |
Grimaso33 ti chytas len na plavanu????????
|
pushkin 03.06.2009 | |
cawko mudller ja neviazem ale rozmislam ze zacnem a plss daj mi tvoj nick na pokec alebo mi napis na moj Pushkin666 cem s tebou hodit rec ok :D |
Mudler 01.06.2009 | |
Pushkin a ty viazes? lebo ja hej(neni to nic moc ale lipne na to idu)
|
pushkin 28.05.2009 | |
JJ rado viazes si musky alebo kupujes ?? ozvy sa
|
Mudler 27.05.2009 | |
R@do viazes si dajake muchy?
|
masterofsalmon 09.05.2009 | |
trápne deti,ale každý vyrastie.a keď nie,tak totálni zaostalí drbkovia!!! ze starina... jednoducho trááááááááááápne |
hujasaki 04.05.2009 | |
MASTEROFSALMON--- a ako vysvetlis tie medvedie stopy? Urobili ich asi miestny obyvatelia okolo 1.splavu co? Zhodou okolností som také isté videl
na VN Starina škoda že som si nespravil foto by sme to porovnali. Tak do buducna ak chces niekoho odrbovat tak odrbuj svoju mamu babu sestru alebo koho chces ale nie tych, čo sú si 100% istý že väcsina tvojich úlovkov je práve z VN Starina. |
hujasaki 04.05.2009 | |
Masterofsalmon niktoš ťa vykakal. Maš vlasky jak moja babinčica ty nevyšukany hajzel
PS: KISS MY BIG ASS hajzle |
masterofsalmon 17.04.2009 | |
Iba k tým niktošom,ktorý sa dávnejšie do mňa pustili so Starinou. Sa zobuďte!!! Ja ozaj nemôžem zo to, že vy nepoznáte vodu.Tak nabudúce keď budeš pri vode otvor oči a odpusti si poznámky tohoto typu.
ps: viete kde je Starina :) |
pushkin 31.03.2009 | |
stranka mso srz snina na ktorej sa este pracuje WWW.SRZSNINA.SK |
anonym sv 16.03.2009 | |
hAvs1 vymysla somariny,nevie ani jak muskarka vypada a za Stakčinom vsetko vychitaly cigani a k nim sa pridal aj on,bral ryby pocas doby hajenia a jeho lovna miera je 15cm,...sorry za vyraz ale je to hovado sproste :) |
pushkin 11.03.2009 | |
newete kedy srz mo snina spusti svoju stranku? a ak uz spustila tak aky ma nazov? |
R@d0 06.03.2009 | |
Ja chodím len na Cirochu niekedy na rybník.. |
pushkin 06.03.2009 | |
sorry robo ale mal som pc v oprave tak som sa ti nemal ako ozvat ale teraz sa ti urcite ozvem.. |
pushkin 06.03.2009 | |
Rado chodis muskarit aj inde ako na cirochu??? |
Robo 05.03.2009 | |
pushkin co robis pisal som ti na icq a ty nist |
R@d0 05.03.2009 | |
Ja tomu verím. Lipeň sa zrejme zdržuje na jednom mieste keď tam ma dostatok potravy a niektoré miesta na Ciroche nie sú vôbec prelovene.. |
pushkin 05.03.2009 | |
heh myslis ten most pri valige?? heh tam som uz aj ja viackrat videl jedneho lipna |
pushkin 05.03.2009 | |
nooo presne tak ako vravis grimaso :-) fotku nemam ale kto nechce nech neveri a ja sa s tym dajak nechvalim taky lipen mohol byt na ciroche mozno jeden, aj ja sam som sa cudoval lebo aj na lipnovich vodach ako je Poprad alebo Dunajec je uz taky lipen kapitalny no nevravim ze sa nemoze vyskitnut aj na ciroche skoda ze nemam foto mozno by si zmenil nazor ale co uz :-)) |
grimaso33 04.03.2009 | |
ale no pushkin, tak tu daj nejake foto toho 42cm lipna, lebo nejako sa mi nechce verit, ale verim tomu,ze sa vyhovoris, nemas foto... |
R@d0 04.03.2009 | |
Môj mal rovných 40cm ale nechytil som ho na mušku...na Ciroche je ich dosť asi od novembra viem o jednom pravidelne naňho pozerám z mosta je to zaujímavé že je stále na tom istom mieste..:) |
pushkin 04.03.2009 | |
No tak moj najvecsi lipen bol hned prvy, ktoreho som chitil, mal 42cm a zabral na mokru musku... :-) a tvoj najvecsi mal kolko??? |
R@d0 03.03.2009 | |
pushkin tie pstruhy sú fakt slušne na Cirochu a akého si chytil najväčšieho lipňa ? |
grimaso33 22.02.2009 | |
dnes to akurat vraveli na schodzi,ze uz je urobena,ale este nieje spustena, cize si musime troska pockat... |
KOKY 22.02.2009 | |
Neviete niekto akú stránku má Mo SRZ Snina?? ďakujem |
grimaso33 22.02.2009 | |
nie s cirochou sa nic nebude menit,ale zarybnovat budu nadalej pekne pstruhmi a lpnami, vela sa dnes hovorilo hlavne o VN Z.Sirava |
pushkin 22.02.2009 | |
hehe a co bolo na schodzi pls povedz ja som nebol bude sa nico menit s cirochou ?? |
grimaso33 22.02.2009 | |
tak ako, boli ste na schodzi? ja som bol, bola zaujimava |
pushkin666 22.02.2009 | |
jj mam 454543437 |
Robo 21.02.2009 | |
mas icq??? nebudeme to tu morit |
pushkin 21.02.2009 | |
nooo na sirave sa da zachitat velmi slusne a najzaujimavejsie tam je ked v lete v case najvecsej horucavi zacnu brat kapre ako na beziacom base hehe a na ciroche moje najvecsie pstruhymali 48 a 46cm neni to bohvieco ale na taku riecku si myslim ze je to slusne |
Robo 21.02.2009 | |
ja mam 21.. pocuj a na sirave to ako vyzera da sa tam zachytat alebo ako??? ake mas naj pstruhy z cirochy |
pushkin 19.02.2009 | |
noo ja mam 17 rokov a chodim hlavne na cirochu a potom este aj na laborec, torysu, siravu a na pstruhove potoky v sninskom okrese a ty mas kolko rokov ??? |
Robo 19.02.2009 | |
no to hej to mas pravdu je to daleko ale stalo by to za hriech sa tam pozriet :o)) pushkin maly by sme daco vymysliet na leto :).. no ja chodim na Maru, Ruzina, Nitrianske Rudno, Tlmace a Hron a sem tam aj niekde inde a samozrejme u nas co mame jazierko..ty? ozaj kolko mas rokov? |
pushkin 17.02.2009 | |
noo tak to mas dost daleko, skoda no na ciroche by si si pekne zachytal heh a kam chodis na ryby?? |
Robo 17.02.2009 | |
Pushkin aj ja chodievam muskarit tiez nejaky 4 roky ... a som z Handlovej.. |
pushkin 15.02.2009 | |
nechaj tak vidim ze nicomu nechapes mna jebe ze si myslis ze ten co si neviaze musky neni muskar a to je kktina tak laskavo sa ty upokoj a este s muskarenim nemas za pol roka ziadne skusenosti a tu trepes nezmysli..... |
R@d0 14.02.2009 | |
akého múdreho len som sa spýtal tak sa upokoj . nechápem prečo spomínaš profesionálne muškarenie ? neprekrúcaj vety.. |
pushkin 14.02.2009 | |
no vidis pol roka a bavis mudreho ja muskarim styry roky a k profesionalnemu muskareniu mam tiez este velmi velmi daleko... |
R@d0 14.02.2009 | |
Z muškarkou chodím k vode pol roka veľmi sa mi to zapáčilo ale snáď ešte viac sa mi pozdava viazanie múch.. |
pushkin 14.02.2009 | |
Rado nebav sefa a nebud az taky mudry hej muchy si viazem ale si ich aj kupujem a muskarenie vobec neni o tom ci si viazem muchy sam mam absolutne jedno ci pouzijem muchu kupenu ci vlastnu nic sa nemeni na love....a ty muskaris??? |
pushkin 14.02.2009 | |
no wo-35 vies ze sa tesim heh a dufam ze chitim kopa peknych ryb a nielen na ciroche.....
|
R@d0 13.02.2009 | |
Mňa by zaujímala len jedna vec, kupujete si muchy alebo si ich sami robíte? podľa mňa muškár čo si nevie uviazať muchu ani nevie čo je muškarenie.. |
wo-35 13.02.2009 | |
pushkin::: uz sa tesim na nase muskarske vypravi po ciroche ze ::: |
pushkin 12.02.2009 | |
no suhlasim s tebou heh a ty tiez muskaris?? a odkial si?? |
pushkin 12.02.2009 | |
no suhlasim s tebou heh a ty tiez muskaris?? a odkial si?? |
Robo 11.02.2009 | |
Hmm pushkin kebyze to nemam tak daleko tak by to stalo zato tam ist kuknut tie pstruhy a lipne hlavne potom v semtembry ked su rybacky uz o nicom na pstruhovych vodach.... |
pushkin 11.02.2009 | |
Ahoj robo no zamuskarit sa da velmi slusne a chitis spusta peknych ryb a ano chitam tu aj inac ako muskarenim a ucinna je aj privlac ale 90% mojich vychadzok k vode je s muskarskim prutom.... |
Robo 10.02.2009 | |
Pushkin tak hovoris ze zamucharit sa da slusne??? chytavas tu aj inak alebo len muskarenie? |
pushkin 08.02.2009 | |
podla mna by bola blabost dat cirochu za P revir,mne ako muskarovi by chybala jesenna rybacka na lipne ale ked uz sme pritom tak P revir by mohol byt od obce stakcin po VN starina a nebolo by na skodu keby v meste Snina bola Cirocha revirom "chyt a pust" |
toxx 07.02.2009 | |
Neverim ze zmena Cirochy na P revir zlepsi obsadku lososovitych ryb.Privlac bude povolena uz od 16.4, lov na mrtvu rybku ostane a muskari ktrory rybu povecsine pustaju tak uz si lipne v jeseni nezachytaju... Radsej nech vznikne usek chyt a pust, mozno by to nejak vedelo podporit aj Mo Humenne. Alebo nech na tu kaprovu vodu daju urcite obmedzenia ako zakaz lovu na zivocisne nastrahy aj ked neviem ci komunisticke praktyky srz nieco take vobec umoznuju. Lipnova voda by asi nepresla... |
Kub0_8 07.02.2009 | |
22.2 bude schôdza kde sa rozhodne či bude Cr pstruhový alebo ostane kaprovy revír takže každý kto ma rad športove rybárčenie by mal isť odhlasovať aby sa to ZMENILO... |
zolo 06.02.2009 | |
Nastastie su brehy malo pristupne voda je studena a plavackari nebrodia. Poloniny a Starina su velkym prinosom pre tento najlepsi "kaprovy" revir v SR. |
pushkin 05.02.2009 | |
no mas pravdu robo plavackary to dost katuju a je to skoda :-((
|
Robo 04.02.2009 | |
pushkin viem citat neboj :o) len sa mi nechcelo verit pekne lipne aj pstruhy na kaprovej vode??!! a ako sledujem tak su akurat tak na pospas vystavene plavackarom :((( |
pushkin 03.02.2009 | |
robo asi newie citat heh :-)) ano je to kaprova voda |
grimaso33 03.02.2009 | |
ja si myslim, ze s tym nic nenarobime, ked napise ze naprazdno by domov nesiel, proste ked nema doma co jest a tych par ryb ho zachrani od hladomoru, tak nech si berie, ale ked rybarci bez povolenia, tak mu prajem len jedno, nech ho chytia a daju trest aky si zasluzi |
grimaso33 03.02.2009 | |
ja si myslim, ze s tym nic nenarobime, ked napise ze naprazdno by domov nesiel, proste ked nema doma co jest a tych par ryb ho zachrani od hladomoru, tak nech si berie, ale ked rybarci bez povolenia, tak mu prajem len jedno, nech ho chytia a daju trest aky si zasluzi |
R@d0 02.02.2009 | |
Ďalšia podstata problému “na prázdno by som domov určite nešiel“ |
Robo 02.02.2009 | |
Ludia prosim vas tato rieka co tu chytate tie pstruziky a lipne to je kaprova voda???? |
hAvs1 01.02.2009 | |
No ja som na Ciroche skoro kazdy den ale ako novacik by som siel hned za Stakcin az po starinu muskarit na prazdno by som domov urcite nesiel. Da sa tam chytat aj bez listku ale radsej by som neriskoval :P |
grimaso33 30.01.2009 | |
Ako vidno na fotkach z mobilu su to len take momentky, proste tuto sezonu som nachytal nespocetne mnozstvo lipnov a pstruhov, som rad, ze ich tu mame a som rad, ze aj tie co chytim ja stale plavu dalej, myslim, ze je to nezmysel vyrybnovat takuto nadhernu rieku, striktne dodrziavam pravidlo chyt a pust na vsetkych reviroch, lebo ked som hladny kupim si radsej 20 dkg sunky ako jest taketo pekne ryby, asi tolko z mojej strany |
grimaso33 30.01.2009 | |
Petrov zdar vsetkym, pridam nejake svoje foto z Cirochy |
R@d0 28.01.2009 | |
No Cirocha je fakt krásna najviac sa mi páčia tie koberce na 1.splave čo sa tam v lete sušia.. |
pushkin 25.01.2009 | |
ahoj tox jj muskaril som aj inde ako na ciroche ale aj cirocha ma svoje caro |
R@d0 25.01.2009 | |
a koho to je problém že to zanedbávajú? mňa to nezaujíma napíš do Lampárne možno ti pomôžu.. |
toxx 24.01.2009 | |
Ano to je podstata problemu "rybárskou strážou si nemusíš lámať hlavu" |
R@d0 24.01.2009 | |
Myslím že z rybárskou Strážou si nemusíš lámať hlavu ja chodím na Cirochu pravidelne a keď ma kontrolujú 2x ročne tak to je už dosť a jardo keby si chcel isť do Belej n. C. alebo niekde inde "pod Sninou" myslím že by to bolo zbytočne lebo miestny to tam vyhladili a navyše som počul že tam sú kormorány.. |
toxx 22.01.2009 | |
pushkin a muskaril si aj niekde inde? Je v tej Snine nejaka rybarska straz myslim ze nie.... |
pushkin 22.01.2009 | |
heh dikes aj tebe a prid si dakedy zachitat a inac keby si skusil muskarenie na tejto rieke hmm,... tak to by si nelutoval ale aj privlac je fajn.... tak caw |
jardo 21.01.2009 | |
pushkin diky za info,nech sa ti dari |
pushkin 21.01.2009 | |
hm,... myslim priamo v meste ale spalvy su nad mestom smerom na stakcin a velky natlak rybarov som zatial nepocitil |
jardo 19.01.2009 | |
no taze ty chytas v snine?a neni tam velky rybarsky tlak na ten usek v snine?inak to myslis normalne v meste alebo na ciroche oklko sniny?tie fotky tych splavov co su tu to je tam v snine? |
pushkin 19.01.2009 | |
no tak kolo belej a dlheho to je cirocha ale kolo Kochanoviec určite cirocha netečie a na privlač by si si pekne zachytal v celej Snine a hlavne na splavoch |
jardo 19.01.2009 | |
ta chytam na privlac,som z presova,trosku to tam poznam okolo dlheho a belej,ale len tak z videnia z cesty,a okolo kochanoviec to je tiez cirocha? |
pushkin 18.01.2009 | |
jardo ja by som ti poradil ale neviem aku techniku lovu pouzivas :-) a odkial si ??? |
jardo 16.01.2009 | |
caute.mohol by mi niekto z domacich poradit nejake pekne miesta na ryby,aspon priblizne kde sa da dobre zachytat,lebo cirochu nepoznam ale podla tych fotiek je super,velmi sa mi pacia tie potocaky,mozte byt na nich hrdi,a nepustat take krasne ryby do takej peknej rieky by bol hriech.diky |
pushkin 11.01.2009 | |
stopa medveda sa podla mna mohla nachadzat pri ciroche nad Vn starina....1. stupen ochrany prirody, ale zaraza ma na tom to ze v tej stope je bliskac :-((( |
Mudler 10.01.2009 | |
Diki že si ma doplnil.
|
Palino 10.01.2009 | |
Keby že len pitvaný ale keď sa tak naňho pozerám na análnej plutve ma bielu čiaru pokiaľ viem tu ma len v obdoby keď je hájený keď sa mýlim opravte ma..ľudia preberte sa videli ste niekedy pri našej malej Ciroche stopu medveďa? |
Mudler 09.01.2009 | |
Ja by som sa chcel spýtať či MASTEROFSALMON sa ňehanbý dať na internet fotku už vipitvaného potočáka,ja by som sa za to hanbil.
|
R@d0 08.01.2009 | |
Všetky fotky čo som tu dal ja sú z leta a to že si niekto niečo také omne mysli to nebudem ani komentovať. |
Vlado 08.01.2009 | |
Myslím si že R@dova fotka potočáka vložená 29.11. podľa porastu okolo neho nie je z tohto obdobia. Bolo by dobré pri vkladaní starších fotografií, aby tam autor prípadne uviedol dátum úlovku, aby sa nemuseli niektorí zbytočne rozčuľovať... |
naco? 07.01.2009 | |
Že detičky všetky fotky do tohto revíru dali určite ľudia mladší ako 18r. aspoň čo ja poznám asi preto lebo tým starším to moc nejde čo? Pozerať sa viem aj ja.. |
Pali 01.01.2009 | |
Maš pravdu Peťo gramatika šuvix. |
Peter 01.01.2009 | |
Bože ked už nieč píšeš skontroluj si gramatiku je to otras detičky ako pišete. |
Mudler 31.12.2008 | |
Chlapci chcel by som vam popriat vala peknych ulovkov do noveho roku aby sme si aj tohto roku zachitali tolko ryb aj viac a väčšie |
Mudler 30.12.2008 | |
Je to ta najkrajsia voda a stale su tam pekne potocaky podla mna by to mal byt revir chit a pust |
semir 03.12.2008 | |
plne suhlasim s toxom a dufam ze si ho nevzal domov!!! to by uz fakt bola hamba
|
toxx 01.12.2008 | |
R@d0 nemusel by si toho potocaka po nerese a v dobe hajenia capat po zemi. Ked sa uz hras na muskara tak nech to ma nejaku uroven a nerob nam hanbu . |
semir 03.11.2008 | |
a bavi ta muskarenie a ak sa smiem opytat kam najcastejsie chodis muskarit |
R@d0 03.11.2008 | |
semir muškarim asi 3 dni xD nemam moc much ale chodim chytať na privlač a na rybnik niekedy ved si pozry foto z 4-3610 možno ma poznaš |
nikto 03.11.2008 | |
akože MASTERFORSALMON to čo tam maš pofotene je z Cirochy ktora je nad VN Starina mimochodom 1stupen ochrany neviem čo si otom mame myslieť.Ešte sa chcem spitat odkial maš tu udicu aj navijak nahodov nevieš?? |
atyla 03.11.2008 | |
masterofsalmon to vyzera ako starina neni ta ryba stamadi??? a ta udica vyzera ako mojho kamosa co ju stratil tak plss keby si ju mohol vratit |
semir 02.11.2008 | |
pocuj R@d0 specializujes sa len na muskarenie alebo aj ostatne techniky
|
marian s 02.11.2008 | |
.-ako vidim fantazia u teba R@dO, R4dO pracuje takze nabuduce pod tie rybycky radsej podlozku ale ako vidim na tejto stranke je to tabu ''' |
r4d0 01.11.2008 | |
mirec nikdy by som nepovedal že stále menej to len hovory Otom že sa do toho nerozumieš podľa mňa je rýb dosť na niektoré miesta na 0260 ani rybary nechodia |
robko 17.10.2008 | |
prosim vas vyjadrite sa niekto k tomuto reviru |
robko 14.10.2008 | |
ahojte cirocha je mojim domovskym revirom a je pre mna radost ist na tuto rieku. bol bi som rad kebi sa aj iny vyjadrili o tomto reviry
|
pali 10.09.2008 | |
je to nadherny revir vyrastal som na tejto rieke a stale je tu co chytat
|
semir 24.07.2008 | |
rieka cirocha je ako stvorena na muskarenie, v poslednej dobe sa tu ukazuju pekne lipne |
kubo 23.07.2008 | |
Je to krasny revir chodim tam muskarit pravidelne rybu som od vody este nevzal no miestny plavackari to celkom katuju je to skoda... |
pushkin 18.07.2008 | |
velmi pekny revir aj co sa tika muskarenia ale skoda ze sa pomali ale isto z neho ryby vytracaju |
mirec 09.07.2008 | |
Každým rokom menej a mensie.Už som dlho dlho nevzal od vody pstruha,lebo človeku čo pozná túto vodu može byť len ľúto |
Bitko 03.03.2008 | |
Trocha iny revir Big Fisher :-) |
Big Fisher 07.02.2008 | |
Na akékoľvek otázky Vám s radosťou odpoviem na mailovej adrese: robo4682@azet.sk
Lovu zdar! |
Big Fisher 07.02.2008 | |
Vážení rybári!
Ja som priamo od Kráľovej, som totiž z Váhoviec.
Som vášnivý rybár, chodím veľmi veľa a rád na Kráľovú. Cesta k vode mi trvá približne 10 min.(na bicykli). Sú tu naozaj kapitálne ryby, ale doteraz sa mi podarilo zdolať najväčšieho 11 kg kapra s dĺžkou 90 cm. A to všetko sa odohralo minulý rok v júli a predstavte si, že v koryte Kráľovej. Mňa najviac trápi neustále zarastajúca voda, tie hrozné špinavé vodné buriny, ktoré musíte zlikvidovať ak vôbec si chcete zachytať. A to neznášam. Trvá to hodiny, a najlepšie je keď to vykonávate pravidelne aspoň 2 krát týždenne.
Ja som zato, že keď ulovím kapitálnu rybu, tak si opäť zaslúži slobudu. A týmto Vás prosím, aby ste im darovali slobodu, že koľko sa museli natrápiť vo svojom živočíšnom svete a bojovať za svoj život (pred dravcami). Ak by ste mali nejaké otázky alebo pripomienky, tak sa s nimi môžete kľudne na mňa obrátiť, s radosťou Vám pomôžem. Lovu Zdar!
|
|